12 اردیبهشت؛ فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات معلمان
کد خبر: 3968427
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

12 اردیبهشت؛ فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات معلمان

رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا با انتشار پیامی به مناسبت روز معلم، 12 اردیبهشت‌ماه را فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات معلمان بیان کرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا با انتشار پیامی به مناسبت 12 اردیبهشت، روز شهادت استاد مطهری و هفته گرامیداشت معلم، این روز را به عموم معلمان و خدمتگزاران عرصه آموزش کشور تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است: «روز معلم روز بزرگداشت عالمی با تقوا، دانشمند فرزانه و اسطوره و نماد ایمان و استقامت است، همچنان که امام راحل عظیم‌الشأن(ره) فرمودند: «معلمی شغل انبیاست» این یک شعار نیست و یک حقیقت قرآنی است «و یعلّمهم الکتاب و الحکمه» که از جمله ویژگی‌های بارز پیامبران و اولیای خداست.

بی‌تردید مقام شامخ معلم یکی از شئون الهی است که خداوند متعال این شان عظیم را در وجود انبیا و اولیای الهی پاک خود نهاده است و هر سال در 12 اردیبهشت فرصت مغتنمی است تا گوشه‌ای از زحمات و مجاهدت معلمانی را که علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند با همه وجود خود را وقف تربیت و تعلیم نسل آینده‌ساز می‌کنند، قدردانی کنیم.

12 اردیبهشت امسال را در حالی گرامی می‌داریم که در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری هستیم، بدخواهان نظام سعی در القای ناکارآمدی دین بخاطر عملکرد ناصواب برخی از مسئولان در حوزه اقتصادی و معیشت هستند که پرتوافکنی و روشنگری معلمین در مشارکت حداکثری و تعیین انتخاب اصلح و معتقد به ارزش‌ها و مدیریت جهادی و انقلابی دارای نقش تعیین کننده‌ای است.

سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید استاد مطهری این مناسبت فرخنده را بر مجموعه معلمان و اساتید فرهیخته، مراکز علمی و پژوهشی ناجا که در راه اعتلای آموزش و پرورش جوانان با هدف تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی قدم بر می‌دارند تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان بهترین‌ها را برای این عزیزان خواستار است».

سیدعلیرضا ادیانی

رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا

انتهای پیام
captcha