انتشار نشریه کانون قرآن دانشگاه علوم پزشکی کرمان
کد خبر: 3968661
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

انتشار نشریه کانون قرآن دانشگاه علوم پزشکی کرمان

شماره اول گاهنامه سراج به صاحب‌امتیازی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ شماره اول گاهنامه قرآنی و مذهبی سراج به صاحب‌امتیازی کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سردبیری فاطمه منظری توکلی منتشر شد.

از عناوین و سرفصل‌های مطالب این شماره نشریه می‌توان به تصمیم آرام‌بخش، بهار دل‌ها، تأثیر روزه بر سلامت جسمی، اصول تغذیه صحیح در ماه مبارک رمضان و سیره نبوی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

در مطلبی از این نشریه با عنوان «تولد در لس‌آنجلس» خاطرات محمد عرب، خواننده آمریکایی می‌خوانیم: «بعد از آن همه تفریحات هنوز راضی نبود، دلش چیز بزرگتری می‌خواست تا اینکه قصد سفر به کارناوال برزیل را کرد او وقتی عازم سفر شد، خواهرش که از قبل سفره هفت سین کوچکی درست کرده بود، قرآنی که بر سر آن سفره بود را برداشت و به محمد گفت این را ببوس و از زیرش رد شو. محمد نیز به احترام خواهرش قبول کرد. محمد تا آن روز چیزی از مسلمانی یا کتاب قرآن نمی‌دانست و کسی هم در اطرافش نبوده که این را به او توضیح بدهد. خواهر محمد قرآن را به او داد تا با خود به برزیل ببرد. زمانی که محمد به برزیل رسید، به هتلی رفت تا استراحت کوتاهی داشته باشد و بتواند خود را برای بزرگترین مراسم فساد در برزیل آماده کند. او قبل از خواب کتاب قرآن را برداشت تا چند صفحه‌ای بخواند تا به خواب برود. ناگهان پتکی بر قلبش زده شد و دچار یک سرگشتگی شد. او وقتی که چند آیه اول قرآن را خواند سؤال برایش پیش آمد و پیش خودش گفت چرا هیچکس نبوده که من را با این سخنان آشنا کند. او دیگر به کارناوال در برزیل نرفت و عازم جنگل‌های آمازون شد و در آنجا به مدت یک ماه مشغول به خواندن قرآن شد پس از این مدت او به آمریکا برگشت و شروع کرد به نماز خواندن و روزه گرفتن، ....»

فایل نشریه از طریق لینک http://www.khanehnashriat.ir/BoxOffice/1730/%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%AC در دسترس است.

انتهای پیام
captcha