حضور نخستین تولیدکننده کتاب صوتی کشور در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3968851
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

حضور نخستین تولیدکننده کتاب صوتی کشور در نمایشگاه قرآن

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو با اشاره به اینکه اپلیکیشن «نوار» نخستین و بزرگترین تولیدکننده و عرضه‌کننده کتاب صوتی در ایران است، گفت: مخاطبان نمایشگاه مجازی قرآن کریم می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی برای کتاب‌های صوتی دینی و آیینی و دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استفاده کنند.

حضور نخستین تولیدکننده کتاب صوتی کشور در نمایشگاه قرآن / تخفیف ۲۵ درصدی محصولات

به گزارش به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حمیدرضا شربتیان، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو که با اپلیکیشن «نوار» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت این شرکت دانش‌بنیان گفت: شش سال است که این شرکت دانش‌بنیان فعالیت خودش را در زمینه تولید و توزیع کتاب صوتی آغاز کرده است.

وی افزود: اپلیکیشن «نوار» نخستین و بزرگترین تولیدکننده و عرضه‌کننده کتاب صوتی در ایران است که بیش از ۱۵ هزار محتوا را در دسته‌بندی‌های مختلف منتشر کرده است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان نیوشا نگار عصر نو تاکید کرد: تمامی محتواهای منتشر شده با حفظ حقوق مولف، مترجم و ناشر در استودیوها به‌صورت حرفه‌ای تولید شدند و بر روی اپلیکیشن «نوار» عرضه می‌شوند.

شربتیان تصریح کرد: بازدیدکنندگان و مخاطبان نمایشگاه مجازی قرآن کریم اگر به اپلیکیشن «نوار» مراجعه کنند، می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی برای کتاب‌های صوتی دینی و آیینی و دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استفاده کنند؛ برخی از ادعیه‌ها نیز به‌ صورت رایگان قرار گرفته است.

وی گفت: هر روز به قید قرعه به دو نفر از خریداران، اشتراک شش‌ماهه نوار اهدا می‌شود؛ برندگان می‌توانند در این شش ماه، شش کتاب صوتی رایگان دریافت و همچنین بخش خلاصه کتاب‌های نوار و سریال‌های صوتی نوار را به‌صورت نامحدود مصرف کنند.

انتهای پیام
captcha