عذرخواهی مدرسه انگلیسی به خاطر توزیع خوراکی غیرحلال
کد خبر: 3969022
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

عذرخواهی مدرسه انگلیسی به خاطر توزیع خوراکی غیرحلال

یک مدرسه ابتدایی در بلکبرن انگلیس به خاطر توزیع خوراکی غیرحلال بین دانش‌آموزان این مدرسه که اکثراً مسلمان هستند، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از لنکستر اند مورکمب سیتیزن، یک مدرسه ابتدایی در بلکبرن انگلیس به دلیل آنچه یک خطای مهم در توزیع خوراکی غیرحلال خواند از والدین عذرخواهی کرد. 

این مدرسه چند روز قبل بستنی حاوی ژلاتین بین دانش‌آموزان این مدرسه که بیشتر مسلمان هستند توزیع کرده بود. مسئولان این مدرسه روز جمعه بلافاصله پس از پی بردن به این اشتباه به والدین نگران نامه نوشتند.

دبي ویتهی، مدیر مدرسه سنت بارناباس و سنت پل در نامه‌ای به والدین نوشت: امروز در مورد حادثه‌ای در ساعت ناهار می‌نویسم. متأسفانه به دلیل اشتباهی در آشپزخانه، برخی از کودکان بستنی را که حاوی ژلاتین بود خورده‌اند. وی افزود: پس از تحقیق کامل در مورد چگونگی و چرایی این اتفاق، بلافاصله تدابیری در نظر گرفته شده تا این امر هرگز تکرار نشود.

او در ادامه این نامه نوشت: ما ناراحتی شما از این اتفاق را درک می‌کنیم اما احساس کردیم مهم است که فوراً واقعیت‌ها را با شما در میان بگذاریم. از طرف مدرسه فقط می‌توانم به خاطر این موضوع بدون توجیه عذرخواهی کنم و امیدوارم که شما درک کنید که این یک اشتباه واقعی بوده است.

یکی از والدین درباره این اتفاق گفت: از نظر من این یک اشتباه کوچک نیست. وی افزود: به هیچ وجه خوب نیست كه به دانش‌آموزان ژلاتین غیرحلال داده شود. چگونه این اتفاق افتاد وقتی آنها می‌دانند بیشتر بچه‌ها مسلمان هستند؟

یکی دیگر از والدین که فرزندی در مدرسه دارد، گفت: مدرسه واقعاً سریع عمل کرده و این اتفاق مهم را به آنها اطلاع داده است. آنها می‌توانستند خیلی راحت چیزی نگویند. وی افزود: به نظر می‌رسد این یک اشتباه غیرعمدی است و این اتفاقات می‌افتد.

انتهای پیام
captcha