مسابقه کتابخوانی «آثار نماز در قرآن» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3969365
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

مسابقه کتابخوانی «آثار نماز در قرآن» در کردستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آثار نماز در قرآن» ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان فردا، ۱۶ اردیبهشت‌ خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «آثار نماز در قرآن» به همت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان با همکاری ستاد اقامه نماز استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه فرهنگی در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزان افزود: مسابقه کتابخوانی «آثار نماز در قرآن» در بستر پیام‌رسان شاد و با مرکزیت کانال «قرآن، عترت و نماز کردستان» به آدرس qenkordestan‌@ برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری آزمون این مسابقه کتابخوانی در روز پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه رأس ساعت 21 خبر داد و افزود: این مسابقه 20 سؤال تستی در 30 دقیقه بوده که ملاک نفرات برتر رعایت زمان کمتر برای پاسخ‌دهی صحیح به سؤالات است.

وی با اعلام اینکه این مسابقه به صورت چهار‌گزینه‌ای برگزار خواهد شد، یادآور شد: لینک امتحان در گوگل فرم طراحی شده است و رأس ساعت 21:00 در کانال «قرآن، عترت و نماز، کردستان» نشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha