«صبح آخرین روز» از شنبه روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3970589
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
با نگاهی به زندگی شهید شهریاری؛

«صبح آخرین روز» از شنبه روی آنتن می‌رود

سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی، اثری با محوریت زندگی شهید شهریاری است که از شنبه 25 اردیبهشت روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا، سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی از ۲۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این سریال با محوریت زندگی شهید شهریاری در ۳۰ قسمت تولید شده است. این کار در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استانداری زنجان تولید شده است.

بنا به این گزارش، مصطفی علمی‌فرد تهیه این کار را بر عهده دارد. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید. کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی، مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی در این کار نقش آفرینی کرده‌اند.

این سریال تلویزیونی در چند شهر از جمله زنجان و تهران جلوی دوربین رفته است. این مجموعه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی جلوی دوربین رفته است. داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی‌گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می‌کند. شهید مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

در پایان این خبر آمده، این سریال ۵ برهه از زندگی شهید شهریاری را روایت می‌کند، برای همین ۵ بازیگر نقش وی را بازی می‌کنند و دوران بزرگسالی وی را کاوه خداشناس بازی کرده است.
انتهای پیام
captcha