شلیک هزار راکت به سرزمین‌های اشغالی/ شمار شهدا به 35 نفر رسید
کد خبر: 3971084
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
آخرین تحولات فلسطین؛

شلیک هزار راکت به سرزمین‌های اشغالی/ شمار شهدا به 35 نفر رسید

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که از دوشنبه شب گذشته 1050 موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است و در همین حال جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی غزه تا کنون بیش از ۵۰۰ موضع را طی دو روز گذشته هدف قرار داده‌اند.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و شلیک صدها راکت به قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین

به گزارش ایکنا، گروه‌های مقاومت فلسطین از سحرگاه امروز در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیرنظامیان در غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه را هدف شلیک صدها راکت قرار دادند.

سرایا القدس(گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، در ساعت پنج صبح به وقت محلی با ۱۰۰ موشک شهرهای تل‌آویو، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت را هدف گرفته است.

سرایاالقدس افزود: این اقدام را در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی انجام داده است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در بامداد امروز ۲۱۰ موشک به سمت شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

گردان‌های القسام تأکید کرد: ما به مردم خود در قدس می‌گوییم که اطمینان داشته باشید مقاومت هوشیار و دست به ماشه است.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و شلیک صدها راکت به قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شهرک صهیونیست‌نشین کرم ابوسالم نیز هدف حملات راکتی مقاومت قرار گرفته است.

کتائب شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز امروز جمعی از خودروهای نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی را در پایگاه نظامی ابوزیده هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از دوشنبه گذشته 1050 موشک به سمت اسرائیل شلیک شده که نقاط زیادی را از شمال تل آویو گرفته تا شرق بئر السبع را هدف گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر رسیده است.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و شلیک صدها راکت به قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین

بنا به تأکید وزارت بهداشت فلسطین در غزه 43 درصد از قربانیان حمله اسرائیل به نوار غزه زنان و کودکان هستند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از صبح امروز نیز از سر گرفته شده است. وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد که بمباران‌های امروز رژیم صهیونیستی بر مناطق مسکونی غزه و به خصوص شهر خانیونس متمرکز است.

سازمان امنیت داخلی نوار غزه و دیگر مقرهای امنیتی در شهر غزه و خانیونس و نیز دانشگاه اسلامی غزه هم امروز بمباران شدند.

«ایاد البزم» سخنگوی وزارت امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد، در پی حمله متوالی رژیم صهیونیستی تمام ساختمان‌های مربوط به مقر فرماندهی پلیس تخریب شده است.

این رژیم با هدف گرفتن یک ساختمان مسکونی در «تل الهوا» در غرب غزه سه کودک فلسطینی را به شهادت رساند.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و شلیک صدها راکت به قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین

در این حمله دو نفر از فرماندهان گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس به نام‌های «حسن القهوجی» (ابوعلی) و «وائل عیسی» (ابواحمد) به شهادت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده در این حملات رئیس سازمان اطلاعات نظامی حماس و نیز فرمانده واحد ضد جاسوسی به شهادت رسیده‌اند.

ساختمان محل دفاتر رسانه‌های فلسطینی در غزه نیز دقایقی پیش با بمباران رژیم صهیونیستی فروریخت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که قصدی برای توقف عملیات نظامی علیه غزه در حال حاضر وجود ندارد.

یک منزل مسکونی در شمال نوار غزه هم لحظاتی پیش هدف حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شهادت 3 فلسطینی صبح امروز در کرانه باختری

صبح امروز دو فلسطینی در اردوگاه «الفوار» در جنوب الخلیل در کرانه باختری نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شد و سه نفر دیگر مجروح شدند.ادامه حملات اسرائیل به غزه و شلیک صدها راکت به قلب شهرک‌های صهیونیست‌نشین

 

یک نوجوان 16 ساله فلسطینی نیز صبح امروز توسط یک خودروی ارتش رژیم اشغالگر در روستای عقابا در شمال کرانه باختری زیر گرفته شده و به شهادت رسید.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ددمنشانه صهیونیست‌ها به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و ۳ زن وجود دارند. همچنین تعداد مجروحان به ۲۳۳ نفر افزایش یافته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس نیز صبح امروز به مسجدالاقصی حمله کرده و با اعتکاف‌کنندگان در آنجا درگیر شدند که چند زخمی از بین آنها برجای گذاشت.

در همین حال اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس صبح امروز در پیامی گفت: بار دیگر از همه فرزندان ملت فلسطین می‌خواهم با یکدیگر متحد شویم و از تشکیلات خودگردان می‌خواهم همکاری امنیتی با اشغالگران را متوقف کند.

انتهای پیام
captcha