دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با شهریار پرهیزکار + فیلم
کد خبر: 3971328
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با شهریار پرهیزکار + فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با شهریار پرهیزکار، حافظ و داور بین‌المللی قرآن کریم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی 20 اردیبهشت‌ماه با شهریار پرهیزکار، حافظ و داور بین‌المللی قرآن کریم و رئیس هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، علیرضا نادعلی، دستیار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، مدیرکل ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن و سیدمحمود چاوشی، مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن در منزل پدر شهریار پرهیزکار حضور یافتند و راهکارهای عملی برای رسیدن به مطالبات رهبر معظم انقلاب جهت تحقق و تربیت 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام قمی ضمن اظهار خشنودی از این دیدار صمیمی، استاد پرهیزکار را سرمایه ملی دانستند که در مسیر نشر و گسترش معارف و کلام الهی برای رشد و شکوفایی حفاظ در کشور حقی بزرگ بر همه مردم ایران دارند.

در این دیدار شهریار پرهیزکار با قدردانی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، وظیفه اساتید، حافظان، قاریان، نهادها و سازمان‌های فرهنگی و قرآنی را در اهتمام بیشتر برای تحقق منویات قرآنی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام
captcha