شهادت دو فلسطینی دیگر و ادامه بمباران غزه در روز عید فطر
کد خبر: 3971402
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

شهادت دو فلسطینی دیگر و ادامه بمباران غزه در روز عید فطر

در شرایطی که مردم فلسطین در حال اقامه نماز عید فطر بودند، حملات رژیم صهیونیستی به غزه متوقف نشد و بمباران هوایی غزه روز پنج شنبه هم ادامه داشت.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، صبح امروز صدای تکبیرهای عید با صدای انفجار بمب و صدای جنگنده‌های اسرائیلی که در آسمان غزه در جستجوی اهداف جدید بودند در هم آمیخت.

پس از تصمیم وزارت اوقاف فلسطین برای ممنوعیت نماز در میادین عمومی، تعداد کمی از مردم توانستند برای اقامه نماز عید به مساجد بروند. اوقاف فلسطین با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه، از مردم به ویژه افراد مسن، بیماران و زنان خواسته بود نماز عید فطر را در خانه‌ها برگزار کنند.

در همین حال، در آخرین حملات رژیم صهیونیستی، کادر پزشکی اجساد یک مرد و همسرش را  از میان آوارهای برج‌های شیخ زاید در شمال نوار غزه کشف کردند.

با احتساب این دو شهید، شمار شهدای فلسطینی به 69 نفر و  تعداد مجروحان به 370 نفر رسید که تعداد زیادی زن و کودک در بین آنها دیده می‌شود.

هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر مقر بانک اسلامی در خان یونس، اداره پست رفح و مقر اداره امنیت داخلی در خان ​​یونس را نیز بمباران کردند.

انتهای پیام
captcha