نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی اوضاع فلسطین برگزار می‌شود
کد خبر: 3971444
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی اوضاع فلسطین برگزار می‌شود

سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد هفته آینده جلسه فوق‌العاده‌ای را برای بررسی اوضاع فلسطین برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم،

سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد که یکشنبه آینده جلسه فوق‌العاده‌ای را در سطح وزرای خارجه برای بررسی تحولات فلسطین برگرار می‌کند. 

این سازمان در بیانیه کوتاهی که امروز پنجشنبه منتشر شد، اعلام کرد: سازمان همکاری اسلامی، بنا به درخواست عربستان سعودی، رئیس سازمان، یک نشست اضطراری مجازی در سطح وزیران امور خارجه برگزار خواهد کرد.

این نشست به بحث در مورد حملات اسرائیل به سرزمین فلسطین به ویژه در قدس شریف  و اقدامات خشونت‌آمیز اسرائیل در  مسجدالاقصی خواهد پرداخت.

پس از اقدام رژیم صهیونیستی در اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های خود در محله شیخ جراح بیت‌المقدس، اعتراضات فلسطینی‌ها آغاز شد که با حمله نیروهای اسرائیلی به معترضان به خشونت کشیده شد. 

روز دوشنبه، ارتش اسرائیل بمباران غزه را آغاز کرد که بنابر اعلام منابع فلسطینی تا کنون 87 شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و صدها نفر نیز زخمی شده‌اند.

امروز پنج شنبه، تنش‌ها و جنگ غزه در حالی وارد سومین روز خود  شد. جنگنده‌های اسرائیلی همچنان به بمباران غیرنظامیان در باریکه غزه ادامه می‌دهند و نیروهای مقاومت فلسطین هم در واکنش به تجاوزگری‌های اسرائیل، مناطق مختلف اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha