نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر اعلام شد
کد خبر: 3971462
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷

نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر اعلام شد

نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر که با محوریت نماز و نیایش حضرت علی (ع) به همت ستاد اقامه نماز کشور برگزار شده بود همزمان با عید سعید فطر اعلام شد.

به گزارش ایکنا، حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد: نتایج مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام همزمان با عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور به نشانی www.namaz.ir  اعلام شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص استقبال چشمگیر مخاطبین بیان داشت: این مسابقه از طرف مخاطبین مورد استقبال چشمگیر واقع شد و در طول این سی روز ماه مبارک بیش از ۱۰۲ هزار شرکت کننده با ارسال پاسخ در این مسابقه شرکت کردند.

وی تصریح کرد: این مسابقه پیامکی که برای اولین بار همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار شد، با هدف شناخت سیره عبادی امیر المومنین امام علی (ع) و بر اساس پنجمین مجموعه سخنرانی کوتاه نماز از آثار حجت‌الاسلام سید جواد بهشتی با عنوان نماز امام علی (ع) در ماه مبارک رمضان طراحی و برگزار شده بود، همزمان با آخرین روز این ماه مبارک و عید سعید فطر پایان یافت.

صالحی گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه جهت آشنایی بیشتر با سیره عبادی امیر المومنین امام علی (ع) و نیز درک بیشتر سوالات باید روزانه فایل صوتی یا تصویری قرار داده شده در سایت و یا شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز را مشاهده می‌کردند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور بیان داشت: سوالات این مسابقه به صورت روزانه بر اساس یک قسمت از این مجموعه سخنرانی بر روی سایت قرار می‌گرفت که با انتخاب سه نفر برای هر روز به صورت قرعه کشی از میان کسانی که پاسخ صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال و یا به صورت آنلاین شرکت کرده بودند پایان یافت.

صالحی در خصوص تعداد برگزیدگان گفت: ۹۰ شماره همراه منتخب از میان کسانی است که پاسخ صحیح سوالات را به سامانه پیامکی و یا آنلاین ارسال کرده بودند، به صورت قرعه کشی روزانه انتخاب شدند. همچنین به قید قرعه ۲۰ شماره همراه منتخب از میان کسانی که حداقل به ۲۰ سوال پاسخ صحیح ارسال کرده بودند جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهدشد که در مجموع به نیت امیرالمومنین (ع) ۱۱۰ شماره همراه انتخاب شده است.

وی با اشاره به تولید پنجمین مجموعه سخنرانی‌های کوتاه نماز گفت: پس از چهار مجموعه سخنرانی کوتاه نماز با عنوان‌های نماز و خانواده، نماز عاشورائیان، نماز پیامبر (ص) و نماز حضرت زهرا(س) این مجموعه پنجمین مجموعه سخنرانی است که با بیانات حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی، مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور، توسط مدیریت روابط عمومی این ستاد تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در پایان از زحمات و تلاش‌های تمام رسانه‌ها و جراید و فعالان فضای مجازی، دستگاه‌ها اجرایی و سازمان‌ها جهت همکاری در برگزاری و توزیع سوالات و کلیپ‌ها در بین علاقمندان خاصه خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha