تبیین نگاه قرآن به امیدواری در برنامه «در مسیر قرآن و زندگی» + صوت
کد خبر: 3971601
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

تبیین نگاه قرآن به امیدواری در برنامه «در مسیر قرآن و زندگی» + صوت

برنامه رادیویی «در مسیر قرآن و زندگی»، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه با موضوع امید در زندگی، ارائه راهکارهای پویایی و امیدواری و تبیین نگاه قرآن به امید به روی آنتن رادیو قرآن رفت.

به گزارش ایکنا، برنامه «در مسیر قرآن و زندگی» امروز، 25 اردیبهشت‌ماه با محوریت بحث امید در زندگی و گسترش سبک زندگی اسلامی و بررسی مشکلات مبتلا به جامعه و ارائه راه‌حل‌ها و راهکارهای قرآنی برای حل این مشکلات به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن به روی آنتن رفت.

بخشی از این برنامه، گفت‌وگوی تلفنی با الهام حیادار، پژوهشگر علوم قرآنی با مباحثی چون ارائه راهکارهای پویایی و امیدواری و تبیین نگاه قرآن به امیدواری، اشاره به اینکه ناامیدی یعنی گمان بد به خداوند و گناه کبیره بودن یأس از رحمت خداوند، بود.

طی این برنامه، مخاطبان به ارائه نظرات و پیشنهادات در پاسخ به این سؤال که با چه راه حلی باید ناامیدی را به امید تبدیل کرد؟ از طریق سامانه پیام کوتاه 30000100 و تلفن‌های‌ 22043017،22051632 پرداختند. پخش تلاوت‌های مرتبط با موضوع برنامه، از دیگر بخش‌های برنامه رادیویی در مسیر قرآن و زندگی بود.

کد

ارتباط تلفنی با کارشناس برنامه سیدحمیدرضا محتشمی، مدرس مهارت‌های زندگی و رشد و توسعه فردی بخش دیگر این برنامه بود که طی آن بر نگهداری امید و رفع یأس و ناامیدی در تمامی مراحل زندگی، ارتباط امید با ذات مقدس خداوند، روبرویی مستمر و مداوم افراد با مشکلات زندگی و بازکردن گره‌های آن برای رسیدن به تعالی در زندگی، آموختن دانش حل مشکلات، استفاده از روایات و درس‌ها و احادیث برای حل مشکل، توکل به باری تعالی، بالا بردن خرد و آگاهی و سپس بیشتر کردن تلاش و ... تأکید شد.

کد

گزیده‌ای از بیانات عالمان و ارائه گزارش مردمی از سطح شهر از دیگر بخش‌های برنامه در مسیر قرآن و زندگی است.

یادآور می‌شود، این برنامه شنبه تا دوشنبه، ساعت 10 از رادیو قرآن پخش ‌می‌شود.

انتهای پیام
captcha