«حبیب‌الله پوراحمدی»؛ برترین قاری پیشکسوت مسابقات سفیر مهربانی
کد خبر: 3971977
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

«حبیب‌الله پوراحمدی»؛ برترین قاری پیشکسوت مسابقات سفیر مهربانی

اسامی برترین‌های دو بخش از پانزدهمین دوره مسابقات «سفیر مهربانی» در رشته قرائت تحقیق بالای 50 سال(پیشکسوتان) و مفاهیم بانوان، اعلام شد.

مهدی کارگری، دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» یادمان مرحوم ابوالشهید استاد علی اربابی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: اسامی حائزین رتبه در دو بخش مشخص شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در رشته قرائت تحقیق بالای 50 سال(پیشکسوتان) تک‌مرحله‌ای بوده است، اظهار کرد: پس از داوری آثار ارسال شده از قاریان به ترتیب حبیب‌الله پوراحمدی، محمدرضا برومند از تهران و علی‌اصغر شعاعی از قم توانستند، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

«حبیب‌الله پوراحمدی» برترین قاری پیشکسوت مسابقات سفیر مهربانی

کارگری اضافه کرد: همچنین داوری رشته مفاهیم بانوان با ۹۵ شرکت‌کننده از شش استان بوشهر، کرمان، یزد، کرمانشاه، البرز، تهران و اصفهان به اتمام رسیده و هشت نفر حائز رتبه برتر شدند که بر این اساس فاطمه بیابانی از یزد، فاطمه شاطری از کرمان، هانیه بختیاری، سلطان اعلایی، حمیده بختیاری از تهران و مائده محمدی‌نژاد و سمیه اکبری از شهر زابل سیستان و بلوچستان مقام‌های اول تا هشتم را به دست آوردند.

یادآور می‌شود، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی سفیر مهربانی یادمان استاد مرحوم علی اربابی در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق در سه مقطع پایین ۱۷ سال، ۱۷ تا ۵۰ سال و بالای ۵۰ سال(پیشکسوتان) و رشته ترتیل در گروه سنی ۱۷ تا ۵۰ سال و رشته مفاهیم در بخش بانوان به صورت کتبی برپا ‌شد و فقط مرحله فینال بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، چهارشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه با راهیابی 30 برگزیده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha