تزریق دوز دوم واکسن کرونا به بیماران خاص در سمنان
کد خبر: 3972210
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

تزریق دوز دوم واکسن کرونا به بیماران خاص در سمنان

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیماران خاص و سرطانی خواست در تاریخ درج شده بر روی کارت برای تزریق دومین دوز واکسن کووید 19 به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

تزریق دوز دوم واکسن کرونا به  بیماران خاص و سرطانی

به گزارش ایکنا از سمنان، رهبر، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان امروز 28 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: بیماران خاص و سرطانی در تاریخ درج شده بر روی کارت برای تزریق دومین دوز واکسن کووید19 به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تاکنون دو نوبت سهمیه واکسن ویژه بیماران خاص و سرطانی به علوم پزشکی استان سمنان اختصاص یافته که تزریق تمامی سهمیه واکسن بیماران خاص و سرطانی در شهرستان‌های 6گانه تحت‌پوشش دانشگاه انجام خواهد شد که به محض دریافت سهمیه جدید از دیگر گروه‌های هدف برای تزریق واکسن دعوت خواهد شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان  با بیان اینکه تمامی فرآیند تزریق واکسن و اختصاص آن به بیماران مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی صورت می‌گیرد گفت: بعد از اتمام واکسیناسیون بیماران، نوبت دوم واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

وی از اعطای کارت ویژه واکسیناسیون به بیماران خاص و سرطانی استان خبر داد و گفت: به بیماران توصیه می‌شود که این کارت‌ها را نگهداری و در مراجعات بعدی با خود داشته باشند.

رهبر با بیان اینکه تاریخ تزریق دوز دوم واکسن بر روی کارت‌ها درج شده یادآور شد: علاوه بر این همکاران ما قبل از تاریخ تزریق واکسن دوم با بیماران خاص و سرطانی تلفنی تماس خواهند گرفت.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ن تزریق دومین دوز را برای همه بیماران خاص الزامی دانست و افزود: توصیه ما این است که بیماران خاص و سرطانی به دوز دوم واکسن و تزریق آن در زمان مقرر اهمیت خاص بدهند.

وی با اشاره به تداوم شیوع کروناویروس و گردش این ویروس ناشناخته از عموم شهروندان و خصوصا بیماران خاص و سرطانی خواست در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی جدی باشند و حتی‌الامکان از شرکت در دورهمی‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام
captcha