شهادت ۱۹ تن از اعضای واحد‌های مختلف در عملیات سیف القدس
کد خبر: 3973079
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴
سرایا القدس در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد؛

شهادت ۱۹ تن از اعضای واحد‌های مختلف در عملیات سیف القدس

سرایا القدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ۱۹ تن از فرماندهان و رزمندگان عضو واحد‌های مختلف در مقابله با تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شهادت ۱۹ تن از اعضای واحد‌های مختلف در عملیات سیف القدس

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه‌ای مطبوعاتی  درباره 19 شهید این گروه که شامل بخشی از فرماندهان میدانی و دیگر رزمندگان منتشر کرد که در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در نبرد «سیف القدس» به شهادت رسیدند.

در این بیانیه مطبوعاتی که امروز شنبه انتشار یافت، سرایا القدس اعلام کرده است که حسام محمد عثمان ابو هربید 37 ساله، فرمانده این شاخه در شمال غزه، سامح فهیم هاشم المملوک 34 ساله، مسئول بخش موشکی در منطقه شمالی، محمد یحیی محمد ابوالعطا 30 ساله و کمال تیسیر سلمان قریقع 34 ساله از فرمانده هان میدانی واحد موشکی در غزه در میان این شهدا بوده‌اند.

همچنین تصریح شده است که احمد محمد المهدی اسماعیل النجار 33 ساله و احمد عوض محمد الندر 37 ساله، از رزمندگان واحد موشکی در شمال غزه، و محمد يوسف محمود الكفارنه 31 ساله و معاذ نبيل محمد الزعانين 26 ساله از مجاهدان واحد توپخانه در شمال غزه نیز در این نبرد مقدس به شهادت رسیدند.

علاوه بر این در بیانیه سرایا ذکر شده است که احمد زياد حسين صباح 29 ساله و عمار عبدالله فوزي الندر 32 ساله از رزمندگان واحد توپخانه در شمال غزه و محمد عبد المنعم محمد شاهين 27 ساله و احمد وليد حسين الطلاع 30 ساله، و محمد معين محمد القرعة 27 ساله از مجاهدان واحد توپخانه در بخش میانی غزه نیز در میان شهدای عملیات سیف القدس بوده‌اند.

سرایا القدس افزوده است که وليد زهير محمد ابو شاب 23 ساله از رزمندگان واحد توپخانه در خان یونس، سامح جهاد مسامح القاضي 23 ساله از مجاهدان واحد ویژه تیپ رفح، طارق محمود قاسم القاضي 39 ساله از رزمندگان واحد موشکی تیپ رفح و موسى غالب ابراهيم ماضي 25 ساله از رزمندگان واحد زرهی تیپ رفح نیز در میان این شهدا بوده‌اند.

سرایا القدس در پایان تأکید کرده است که خون این شهیدان، چراغ روشنی برای رزمندگان در راه عزت و کرامت راه آزادی قدس و مسجدالاقصی خواهد بود و ما تا آزادی کامل فلسطین در مسیر مقاومت پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام
captcha