جزییات تشییع و تدفین سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» اعلام شد
کد خبر: 3975770
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۲

جزییات تشییع و تدفین سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» اعلام شد

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی جزییات تشییع و تدفین پیکر پاک سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد رضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان، در اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» گفت: شهدای مدافع حرم ستون‌های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که کشور را در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کرده‌اند.

وی افزود: نام و یاد شهدای مدافع حرم با ایثار و از خودگذشتگی عجین شده و شهادت سردار شهید مدافع حرم سعید مجیدی بار دیگر جلوه‌های ایثارو شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار و فضای جامعه را معطر به فرهنگ شهادت کرد.

عسگری ادامه داد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام سعید مجیدی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی مراسم‌هایی پیش‌بینی شده که مردم شهید پرور استان مرکزی بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: مراسم شبی با شهید امروز، 16 خرداد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود که تمام پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و سایر دستگاه‌های مسئول انجام شده و همچنین تیم بهداشتی معاونت زیستی سپاه روح‌الله در آن مکان مستقر خواهد بود.

عسگری اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام نیز روز دوشنبه، هفدهم خرداد از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت گلزار مطهر شهدای اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha