انتخابات ۲۸ خرداد، فرصت تحقق وحدت است
کد خبر: 3976757
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

انتخابات ۲۸ خرداد، فرصت تحقق وحدت است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از عرصه‌های تحقق وحدت و انجام اهداف نظام جمهوری است و با ایجاد همبستگی می‌توان ارزش‌های انقلاب و اسلام را بیش از پیش ترویج داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 21 خرداد در جمع فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مسئولان کانون‌های اقشاری بسیج ناحیه اراک، با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه و گرامیداشت دهه کرامت، تصریح کرد: این دهه با میلاد مبارک حضرت معصومه(س) آغاز و یا خجسته زادروز امام رضا(ع) به پایان می‌رسد و لازم است از این فرصت برای نشاط انقلابی بین مردم استفاده شود.

وی ضرورت برنامه‌ریزی و ابتکار در ایجاد فرصت برای خلق نشاط انقلابی و اجتماعی در جامعه را مورد تأکید قرار داد و افزود: انتخابات 1400 یکی از عرصه‌های تحقق وحدت و انجام اهداف نظام جمهوری است و با ایجاد همبستگی می‌توان به ارزش‌های انقلاب و اسلام را بیش از پیش ترویج داد. انتخابات و حضور مردم در صحنه میدان بزرگ برای رسیدن به آرمان‌های انقلابی است.

کریمی ادامه داد: نقش امام خمینی(ره) در تحقق عزت و صلابت ایران در منطقه و بین‌المللی غیرقابل انکارست. ایشان با تشکیل نهضتی مبتنی بر قرآن و ارزش‌های اسلامی زمینه جاری شدن نعامات الهی را فراهم کرد و برگزاری انتخابات و خلق فرصت‌های ارزشمند یکی از آنان است.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که مشارکت حداکثری یکی از راه‌های رسیدن به مبانی انقلابی و اسلامی است، تصریح کرد: ملت ایران در طول 42 سال امتحان خود را پس داده است و با حضور همیشه در صحنه توانست توطئه و فتنه شوم دشمنان را خنثی کند.

وی حضور جوانان در عرصه‌های مختلف را زمینه‌ساز پیشرفت و شکوفایی ایران در رشته‌های مختلف دانست و اظهار کرد: شرایط امروز، حساس است و از جهات بسیار حائز اهمیت. علاوه براینکه حضور در عرصه انتخابات تکلیفی دینی و انقلابی است، وظیفه‌ای ملی است و نمی‌توان از آن غافل شد.

کریمی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح به پیشرفت و آبادانی هرچه بهتر و بیشتر نظام خواهد انجامید، اضافه کرد: بی‌تردید انتخابات امری سیاسی نیست و نبردی همه‌جانبه با استکبار جهانی و حامیان آنان است. استکبار در طول 42 سال برای فتنه‌افکنی از تمام توان خود برای مقابله با ایران و نظام اسلامی آن استفاده کرد و امروز در آستانه انتخابات فتنه‌انگیزی در فضای مجازی و مسموم کردن  فضا به اوج خود رسیده است.

کریمی انتقام از نظام و ملت همیشه قهرمان ایران را اهم هدف استکبار جهانی از فتنه‌انگیزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن در طول 4 دهه هرچه ضربه خورد از تفکر امام خمینی (ره) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است. مردم نیز در طول این ثابت کردند که یار باوفای انقلاب هستند و در برای آزادی و استقلال در برابر ناملایمات خواهند ایستاد.

به‌گفته وی تفکر نجات‌بخش بسیج در طول این سال‌ها همواره توطئه و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرده و امروز که دشمنان ملت برای کاهش مشارکت و ناامید کردن مردم در انتخابات وارد صحنه شده‌اند وظیفه بسیج نقش‌آفرینی است. دعوت مردم به صحنه انتخابات یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و بسیج با تمام قوا در این عرصه حضور دارد.

کریمی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضامن تشکیل دولتی قوی برشمرد و اظهار کرد: دولت قوی برآمده از اراده عمومی ملت می‌تواند در صحنه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی عملکرد مثبت و موفقی داشته باشد. مردم دقت داشته باشند در انتخابات 28 خرداد به دو عنصر مشارکت و انتخاب اصلح توجه کنند. انتخاب گزینه اصلح وظیفه هر ایرانی است و نباید نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان در پایان با بیان اینکه تمام شاخصه‌های رئیس جمهور اصلح در ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری تعریف می‌شود، اظهار کرد: در طول این سال‌ها تجربه ثابت کرده هرکجا که گوش به فرمان ولایت بوده‌ایم موفقیت حاصل شده و هرکجا که غفلت کرده‌ایم فرصت‌ها را از دست داده و دچار خسران شده‌ایم.

انتهای پیام
captcha