«مثبت نگاتیو» پاسخگوی شبهات دفاع مقدس است
کد خبر: 3977142
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

«مثبت نگاتیو» پاسخگوی شبهات دفاع مقدس است

در «مثبت نگاتیو» که مجموعه‌ای 50 قسمتی است به شبهات مطرح شده در هشت سال دفاع مقدس پاسخ داده می‌شود.

ایمان گودرزی؛ مستند‌ساز در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه به زودی ساخت کار جدیدش را آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: «مثبت نگاتیو» عنوان مجموعه‌ای مستند است که در ۵۰ قسمت شبهات مطرح شده در حوزه دفاع مقدس را پاسخ خواهد داد. دلیل ساخت این کار پاسخ به برخی شبهه‌افکنی‌هایی است که در شبکه‌های مغرض خارجی، پیرامون جنگ صورت می‌گیرد.

وی افزود: پیش‌تولید این مستند، آغاز شده و فیلمبرداری نیز از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد. این کار احتمالاً از ۴۰ روز دیگر پخشش از شبکه مستند آغاز خواهد شد. در این مجموعه که نویسندگی آن را هم خود برعهده دارم به مقطعی از جنگ توجه نشده، بلکه کل شبهات دفاع مقدس پاسخ داده می‌شود.

این فیلمساز درباره دلیل ساخت این کار گفت: متاسفانه ما همیشه از منفعل بودن خودمان ضربه می‌خوریم، چون اگر خود روایتگر واقعیات باشیم اجازه شبهه‌افکنی را به مغرضان نخواهیم داد.

گودرزی در پایان تاکید کرد: «مثبت نگاتیو» کاری مصاحبه‌محور است، البته از تصاویر آرشیوی هم در کار استفاده شده است. برای مصاحبه‌ها نیز ۱۰ نفر در نظر گرفته شده‌اند تا به سوالات، پاسخ دهند. این کار از حضور یک مجری بهره خواهد برد، اما هنوز به انتخاب نهایی در این رابطه دست نیافته‌ام.
انتهای پیام
captcha