دوره‌ آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه بانوان برگزار می‌شود
کد خبر: 3987533
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

دوره‌ آموزش تخصصی صوت و لحن ویژه بانوان برگزار می‌شود

کلاس‌های آموزش صوت و لحن از سطوح مبتدی تا پیشرفته با تدریس «شیما چنگی» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کلاس‌های آموزش صوت و لحن، از سطوح مبتدی تا پیشرفته، ویژه دختران و بانوان علاقه‌مند از گروه سنی هفت سال به بالا با مربیگری شیما چنگی، قاری، مدرس و داور قرآن کشورمان برگزار می‌شود.

بنابر گفته این قاری ممتاز کشورمان «این دوره شامل چهار مبحث؛ آموزش لحن مقدماتی در قالب 24 جلسه؛ آموزش صداسازی، شامل 20 جلسه و با محوریت آموزش صفر تا صد صداسازی، نحوه تحریر زدن، انعطاف، شدت و قوت صوت و سایر پارامترهای صوتی؛ آموزش ریزنغمات و ترکیبات لحنی طی 40 جلسه، شامل آموزش 70 ترکیب و ریز نغمات، و آموزش انتقالات لحنی طی 32 جلسه با محوریت نحوه انتقال از مقام‌ها و ... است.»

چنگی با تأکید بر اینکه دوره به صورت آنلاین و در قالب ارائه مطالب به صورت عملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در صورتی که شرایط کرونایی کشور برطرف شود، این دوره‌ها به صورت حضوری خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارسال پیام در واتساپ به شماره 09124832779 در این دوره ثبت‌نام و سپس به ضبط و ارسال فایل صوتی از قرائت خود به منظور تعیین سطح توسط مربی، اقدام کنند.

یادآور می‌شود، این دوره در بستر فضای مجازی و از طریق پیام‌رسان واتساپ به صورت عملی ویژه علاقه‌مندان به مباحث صوت و لحن و نغمه‌شناسی برگزار می‌شود.

همچنین نخستین دوره این کلاس‌ها سال گذشته برگزار شد و امسال دومین دوره این کلاس است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
زينت
|
Australia
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۲
1
1
كلاس قرائت صوت و لحن و تجويد ميخواستم.
زیبا درخشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۴
0
0
سپاسگزارم
captcha