رهبر نهضت اسلامی بحرین آزادی شیخ زکزاکی را تبریک گفت
کد خبر: 3988104
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳

رهبر نهضت اسلامی بحرین آزادی شیخ زکزاکی را تبریک گفت

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین ضمن تبریک آزادی شیخ زکزاکی، جهاد و صبر وی را عامل به فضاحت کشاندن ظالمان خواند.

به گزارش ایکنا به نقل از المقاوم، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین با ارسال پیامی آزادی شیخ زکزاکی را تبریک گفت. مشروح این پیام به شرح زیر است:

«سلام بر شما شیخ عزیزمان، جناب شیخ ابراهیم زکزاکی، مجاهد فی سبیل الله و فردی غیرتمند نسبت به اسلام و کرامت انسانی، مشتاق و کوشا برای آزادی شرافتمندانه انسان‌ها. سلام‌علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

بجاست که روز آزادی شما از زندان ظالمان، روز شادی حقیقی مؤمنین و تمامی کسانی باشد که قدر نقش فردی چنان شما در حمایت از آزادی و برادری را می‌دانند و برای اشاعه حق و عدالت سعی نموده و برای خودشان و یارانشان و همه مردم چیزی جز عزت، کرامت و آزادی را نمی‌پسندند و در حد استطاعتشان با ظلم می‌جنگند.

این جهاد و صبرتان بر اذیت‌ها در راه الهی گوارایتان باد! گواریتان باد که با برائت جستن و رهیدن از همه آنچه از شما به دور است و می‌خواستند به شما بچسبانند آنان که در حقتان ظلم نمودند را به فضیحت کشاندید.

سپاس از همه کسانی که با ایمان به نقش مجاهدانه و تلاشتان برای همه انسان‌ها یاری و نصرتتان نمودند؛ چه مسلمانان و چه غیرمسلمانان.

خداوند شما و همسر کریمه‌تان را یاری نموده و صحت و سلامت کامل بخشد و شما و جمیع عزیزانتان از مؤمنین و مؤمنات را در کنف رحمت و عنایش و همگان را در حصن حصینه‌اش قرار دهد.

عيسى أحمد قاسم

قم المقدسة

الإثنين ٢٢ ذو الحجة ١٤٤٢ هـ

۲ اوت ۲۰۲۱

۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ه.ش»

انتهای پیام
captcha