افزایش تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3988378
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

افزایش تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی

یک مسؤول اسرائیلی نسبت به افزایش جنبش‌های تحریمی علیه شرکت‌های این رژیم طی دو هفته گذشته هشدار داد.

به گزارش ایکنا به‌ نقل از عربی 21، رویتال کراکوفسکی(Revital Krakowski)، از مسئولان وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای نوشت: طی 2 هفته گذشته شاهد 2 اقدام جدید در جهت تحریم اسرائیل بوده‌ایم که یکی از آنها مربوط به عدم تمدید قرارداد شرکت یونیلور (Unilever) در خصوص فروش بستنی در شهرک‌های اسرائیلی بوده و قبل از آن نیز صندوق بازنشستگی نروژ سرمایه‌گذاری 32 میلیون دلاری خود در کرانه باختری را متوقف کرد.
وی افزود : از جمله شرکت‌هایی که این صندوق سرمایه‌گذاری خود را در آن متوقف کرده است، شرکت موتورولا است که در زمینه سیستم نظارتی و حمایت از شهرک‌ها فعالیت می‌کرد و همچنین دو بانک لئومی و هبوعلیم و شرکت‌های دیلیک، بیزک، سیلکوم و سایر شرکت‌های ارتباطی است که در شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری کار می‌کنند.
 
کراکوفسکی فاش کرد که یکی از مؤسسان شرکت مشاوره راهبردی که در حال حاضر برای مبارزه با یهود ستیزی و آگاهی رسانی درباره هولوکاست فعالیت می‌کند، از جمله شرکت‌های مشمول تحریم است. شرکت‌های بین‌المللی راه آهن فرانسه و اسرائیل یعنی آلستوم، الکترا و اشتروم نیز وارد تحریم شده و سرمایه‌گذاری خود در اسرائیل را متوقف کرده‌اند.
 
وی تأکید کرد که فعالان این پویش تحریمی شبکه‌ای از سازمان‌های جامعه مدنی بین‌المللی ایجاد کرده‌اند که در جهت برکنار کردن اسرائیل از مؤسسات بین‌المللی و شرکت‌های تجاری فعالیت می‌کند. به این امید که جهان مانند رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی، علیه اسرائیل نیز مجازات‌هایی را اعمال کند. 
انتهای پیام
captcha