۶ مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقات دانشجویی ادبی عاشورایی
کد خبر: 3993923
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

۶ مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقات دانشجویی ادبی عاشورایی

دانشجویان سراسر کشور تا شش مهر فرصت دارند، آثار خود را در دو بخش داستان کوتاه و خاطره با موضوعات عاشورایی از طریق سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRC.ir ارسال کنند.

۶ مهر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقات دانشجویی ادبی عاشوراییبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مسابقات دانشجویی ادبی عاشورایی با موضوعات عاشورا، قیام امام حسین(ع)، تأثیر عاشورا در جهان معاصر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه قیام عاشورا، مقاومت پرچمدار تداوم پیام عاشورا، شخصیت و سلوک امام و اصحاب ایشان، جایگاه شهادت و آزادگی در آموزه‌های دینی و زندگی در جهان امروز، جایگاه امامت و ولایت در رهبری و هدایت جامعه و …در بخش داستانی برگزار می‌شود.

شرکت در عزاداری عاشورای حسینی برای نخستین بار، آئین‌های خاطره‌ساز عزاداری، تأثیر عاشورا بر زندگی شخص و اطرافیان و ... از موضوعات این مسابقه در بخش خاطره است.

آخرین مهلت ارسال اثر به این مسابقات شش مهر اعلام شده و از میان آثار ارسالی پس از داوری به ۵ اثر برگزیده در هر بخش داستان کوتاه و خاطره جوایز سه میلیون ریالی اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود؛ آثار ارسالی اعم از داستان کوتاه و خاطره باید حداکثر در ۱۰ صفحه با فونت ۱۴ تنظیم و به نشانی BookRC.ir ارسال شود و نتایج مسابقه نیز ۱۷ مهر اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha