سروش کودکان و خردسالان ویژه محرم منتشر شد
کد خبر: 3994122
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
پیشخوان نشریات/

سروش کودکان و خردسالان ویژه محرم منتشر شد

ماهنامه سروش کودکان و خردسالان ویژه محرم به همت انتشارات سروش در پیشخوان نشریات قرار گرفت.

سروش کودکان و خردسالان ویژه محرم رسیدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ ماهنامه سروش کودکان در شماره ۳۵۳ به مطالبی با عناوین حسینیه‌ای به اندازه یک دنیا، فکر‌های رنگی، پنج تا خورشید، یک روز باشکوه، هنرمندان کوچک، قهرمان شو، بادبزن رنگی، خواهر اضافی و ... اختصاص یافته است.
 
این ماهنامه که به مدیرمسئولی سعید کرمی منتشر شده، در نخستین مطلب گزارشی از برنامه تلویزیونی شگفت‌انگیزان ارائه شده است. در این برنامه بچه‌ها با هم رقابت نمی‌کنند. رأی‌گیری و نفر برتر وجود ندارد. این برنامه به بچه‌ها می‌گوید: «تو می‌توانی».
 
در بخش دیگری از این ماهنامه به معرفی انیمیشن سربازان خفن بین‌المللی پرداخته شده که سازمان اوج آن را ساخته است. این انیمیشن یک مجموعه خنده‌دار است که شبیه انیمیشن معروف «من شگفت‌انگیز» ساخته شده است.
 
شعر و داستان بخش‌های دیگری از این ماهنامه را شامل می‌شود. «بابا کی می‌آید» داستانی از مجید ملامحمدی است که به موضوع عاشورا پرداخته است. در بخشی از این داستان آمده است: هوا داشت روز به روز گرم‌تر می‌شد. بعد از ظهر بود و من در خیمه‌مان تنها بودم که صدای بابا را شنیدم. بی‌اختیار لبه خیمه را کنار زدم. بابا بیرون ایستاده بود و داشت به من می‌خندید. بابا دست‌هایش را باز کرد و با شوق زیاد گفت: کجایی حمیده جان؟ باور کن دلم برایت یک ذره شده است.
 
سروش کودکان و خردسالان ویژه محرم رسید
 
تاریخ ادبیات، مهارت‌های زندگی، بازی، طنز، دانستنی، کاردستی و معرفی کتاب از بخش‌های دیگر ماهنامه سروش کودکان را تشکیل می‌دهد.
 
ماهنامه سروش خردسالان نیز در صدو دهمین شماره به مطالبی با عناوین یک خانواده نقلی، خدا رو دوست دارم، چرا گلم پژمرده شد، بچه‌های تشنه، ماشین‌های قهرمان، تابستان خوشمزه، لباس پادشاه، مثل امام حسین(ع)، نجات جان درخت‌ها، آن مرد مهربان، پرچم سه رنگ و معرفی کتاب اختصاص دارد.
انتهای پیام
captcha