حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات وزیر ارشاد و درخواست ارائه برنامه عملیاتی
کد خبر: 3997625
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
در جلسه مشترک با اسماعیلی مطرح شد؛

حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات وزیر ارشاد و درخواست ارائه برنامه عملیاتی

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن حمایت از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارائه برنامه عملیاتی زمان‌بندی شده را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر سه‌شنبه 23 شهریور، میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود و به تشریح بخش‌هایی از برنامه‌های خود پرداخت.

اسماعیلی در این جلسه در فرصت کوتاهی، توضیحاتی از برنامه عملیاتی خود در 5 بخش ارائه و یادآور شد که جزئیات آن به زودی در اختیار اعضای کمیسیون فرهنگی قرار می‌گیرد.

نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی نیز ضمن اعلام حمایت خود از وزیر ارشاد و تشکر از اقدامات انجام گرفته در همین دوره کوتاه، به برخی نکات مثبت و منفی برنامه‌ ارائه شده اشاره کردند.

تأکید بر نگاه ویژه به فعالیت‌های قرآنی، ارائه برنامه عملیاتی در همه حوزه‌ها برنامه براساس زمان‌بندی مشخص به منظور سنجش تحقق آن، توجه به حوزه فرهنگ عمومی، اهتمام به تولید محتوا در حوزه دیجیتال و فضای مجازی، انتخاب معاونان و مدیران از جمع نیروهای انقلابی، ارتباط مستمر با کمیسیون فرهنگی برای بررسی فصلی میزان تحقق برنامه‌ها و ... از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha