اجرای طرح «اَشْکُو اِلَیْکَ» ویژه جاماندگان زیارت اربعین
کد خبر: 3998217
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

اجرای طرح «اَشْکُو اِلَیْکَ» ویژه جاماندگان زیارت اربعین

طرح «اَشْکُو اِلَیْکَ» با موضوع راهپیمایی مجازی ویژه اربعین از سوی کانون قرآن و عترت با همکاری کانون فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌شود.

«اَشْکُو اِلَیْکَ»؛ طرحی برای جاماندگان زیارت اربعینبه گزارش ایکنا، طرح «اَشْکُو اِلَیْکَ» با موضوع راهپیمایی مجازی ویژه جاماندگان پیاده‌روی اربعین از سوی کانون قرآن و عترت با همکاری کانون فیلم و عکس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه توفیق زیارت اربعین نصیب بسیاری از افراد نمی‌شود، کانون قرآن این دانشگاه طرحی را برنامه‌ریزی کرد تا در قالب آن به صورت مجازی این مسیر در قالب 40 ایستگاه در 10 روز طی شود.

مطالبی درباره اربعین و اهمیت آن و ... در ایستگاه‌های مطالعه در کانال تلگرامی کانون قرآن و عترت به نشانی @QuranEtratMedilam و پیج اینستاگرامی کانون فیلم و عکس به نشانی @film.ax_medilam قرار داده می‌شود و به منظور درک بیشتر مطالب نیز مسابقه‌ای از مطالب مذکور طی هشتم مهرماه برگزار و به 10 نفر هدایایی اعطا می‌شود.

از 11 تا 20 صفر مصادف با 27 شهریورماه تا پنج مهرماه روزانه چهار پست در قالب ایستگاه‌های پیاده‌روی منتشر می‌شود. فرازی از زیارت اربعین، گزیده بیانات مقام معظم رهبری درباره اربعین، شرح یک حدیث کاربردی از امام حسین(ع)، اهمیت پیاده‌روی و عزاداری اربعین از دیدگاه ائمه(ع) و ... برخی از مطالبی هستند که در این طرح به آن‌ها پرداخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha