آموزش صحیح‌خوانی قرآن به زا‌ئران اربعین برای نهمین سال پیاپی + عکس
کد خبر: 3998603
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

آموزش صحیح‌خوانی قرآن به زا‌ئران اربعین برای نهمین سال پیاپی + عکس

مرکز آموزش قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی برای نهمین سال پیاپی، مراکزی را برای آموزش صحیح‌خوانی قرآنی کریم به زائران اربعین راه‌اندازی کرده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، شیخ جواد النصراوی، مدیر مرکز آموزش قرآن کریم آستان عباسی درباره مراکز آموزش قرآن در مسیر راهپیمایی اربعین اظهار کرد: اولین مرکز آموزش صحیح‌خوانی قرآن در استان المثنی عراق افتتاح شد و کار خود را با آموزش قرائت سوره مبارکه حمد، سوره‌های کوچک قرآن و اذکار نماز به زائرانی که در مسیر راهپیمایی اربعین به سمت کربلا هستند، آغاز کرد.
 
وی افزود: مراکز آموزش قرآن در استان‌های دیوانیه، بابل، بغداد، منطقه الهندیه و مرکز شهر کربلا نیز برپا خواهد شد.
 
النصراوی تأکید کرد: مرکز آموزش قرآن آستان عباسی هرساله با هدف نشر فرهنگ قرآن کریم به ویژه زمان حضور میلیونی زائرانی که در ایام اربعین برای زیارت حضرت سید الشهدا(ع) عازم کربلا هستند، این مراکز را برپا می‌کند.
 
وی افزود: صحت نماز مبتنی بر قرائت صحیح است و این هدفی است که ما در نظر داریم. بنابراین برخی مؤمنانی که تحصیلات خود را به پایان نرسانده‌اند یا مسن هستند، گروه هدف ما برای این آموزش‌ها هستند.
 
شایان ذکر است این طرح برای نهمین سال متوالی از سوی آستان مقدس عباسی برگزار می‌شود و طی سال‌های گذشته بیش از یک میلیون زائر از این خدمات استفاده کرده‌اند.
 

آموزش صحیح خوانی قران به زا‌ئران اربعین برای نهمین سال پیاپی 
انتهای پیام
captcha