قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی ثبت شود
کد خبر: 4000142
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
درخواست دانش‌آموزان از سرپرست آموزش و پرورش؛

قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی ثبت شود

جمعی از دانش‌آموزان با انتشار بیانیه‌ای از سرپرست وزارت آموزش و پرورش درخواست کردند تا قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی ثبت شود.

قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی ثبت شودبه گزارش ایکنا، جمعی از دانش‌آموزان وابسته به قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با انتشار بیانیه‌ای از سرپرست وزارت آموزش و پرورش درخواست کردند تا قهرمانی «علی لندی» در کتب درسی ثبت شود.

در این بیانیه آمده است:

«خدمت جناب آقای دکتر کاظمی

سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش

سلام علیکم

در ایام اربعین حسینی و در آغازین روزهای ماه مهر و مهرورزی، کبوتری سبکبال از خانواده بزرگ آموزش و پرورش در امتداد خط سرخ علی‌اکبر حسین(ع) مهربانانه به آسمان پرکشید و خبر عروجش، شوک بزرگی به احوال همگان وارد کرد و همه را آزرده‌خاطر کرد، اما در برابر قضا و مشیت الهی، چاره‌ای زیباتر از رضا و تفویض امور به او نیست.

بدین‌وسیله مراتب تسلیت و همدردی خود را قلبا اعلام و ازحیِّ سبحان، پروردگار مهربان برای حضرتعالی، دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت اسلامی، خانواده گرانقدرش و تمامی داغداران، صبری سجادگونه و برای آن مهاجر الی‌الله، علو درجات و تحیات را خواستاریم.

امیدواریم به حرمت ایام اربعین حسینی و این ایثار حسین‌گونه‌اش در عنفوان دوره نوجوانی، مورد شفاعت حضرتش قرار بگیرد و بر سفره مولی و صاحب این شب و روزها میهمان باشد ان‌شاءالله.

اینجانبان به نمایندگی از تمامی دانش‌آموزان عضو خانواده بزرگ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کل کشور، استدعا داریم چنانکه در هشت سال دفاع مقدس در تک‌تک رویدادها جوانان و نوجوانان این سرزمین به سان خورشید درخشیدند؛ چون شهید فهمید‌‌ه‌ها، بهنام محمدی‌ها و هزاران لاله دیگر که نامشان همیشه هست و یادشان پابرجاست؛ زندگینامه و عمل شهادت‌گونه و افتخارآمیز این نوجوان آسمانی نیز در کتب درسی مکتوب شده و مثل داستان دهقان فداکار در ذهن همه دانش‌آموزان این مرز و بوم ثبت و ضبط شود؛ باشد که الگویی عملی برای آموختن رفتار انسان‌های بزرگ شود. علی عزیزمان بزرگ‌مردی بود که داستان ایثارش برای همه درس‌آموز است».

والسلام علیکم و رحمه الله

قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

انتهای پیام
captcha