دیدار شیخ حمود با دبیرکل جهاد اسلامی/ آینده متعلق به مقاومت است
کد خبر: 4004114
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

دیدار شیخ حمود با دبیرکل جهاد اسلامی/ آینده متعلق به مقاومت است

هیئتی از اتحادیه جهانی علمای مقاومت و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با یکدیگر مرحله کنونی را مرحله مبارزه مستمر مقاومت و سراسیمگی رژیم صهیونیستی توصیف و تأکید کردند که آینده متعلق به مقاومت است.

به گزارش ایکنا به نقل از  المنار، زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز میزبان هیاتی از اتحادیه جهانی علمای مقاومت به ریاست شیخ ماهر حمود، رئیس این اتحادیه بود.
شرکت‌کنندگان در این نشست تاکید کردند: مرحله پس از نبرد سیف القدس نظیر ماقبل آن نیست، مرحله‌ای که شوکی به باور صهیونیست‌ها بوده است، به طوری که صحبت از ابهام درباره آینده صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و خطرهای موجودیتی پیش روی این رژیم اشغالگر، بحث هر روز رسانه‌های صهیونیستی شده است.
آنها با اشاره به اهمیت نبرد سیف القدس در ایجاد همکاری واقعی و عملی میان طرف‌های مقاومت با فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی 1948 و همچنین آوارگان فلسطینی و سایر ملت‌هایی که با آرمان فلسطین اعلام همبستگی کرده‌اند، گفت: فلسطینی‌ها گزینه‌ای جز مبارزه تا پایان راه را ندارند، در غیراین صورت باید نوکران رژیم صهیونیستی باشند که آنها را در راستای منافع خود به خدمت گیرد.
در این نشست همچنین تاکید شده است که برانگیختن گهگاه فتنه‌های طائفه‌ای با هدف سرپوش گذاشتن بر خیانت طرف‌های متعدد عربی به آرمان فلسطین است و تاکنون شکست خورده و در مقابله با محور مقاومت که به دنبال یکپارچه کردن اهداف بزرگ امت است، شکست خواهد خورد.
شرکت‌کنندگان در نشست همچنین تاکید کردند که طرف‌هایی که به عادی‌سازی کشیده شدند، چیزی جز نومیدی و شکست به دست نخواهند آورد و آینده متعلق به مقاومت و مردم آن و محور آن است.

اتحادیه جهانی علمای مقاومت در سال 2014 میلادی تأسیس شد، مرکز اصلی آن بیروت است و شامل جمعی از علمای مسلمان از کشورهای مختلف می‌باشد. در ساختار آن هیئتی رئیسه‌ای متشکل از علمای کشور لبنان، سوریه، فلسطین، مصر، ترکیه، ایران، مالزی، عراق و دیگر کشورها قرار دارد.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت از آغاز تاسیس تا کنون شیخ ماهر حمود، امام جماعت مسجد قدس در صیدای لبنان است.

انتهای پیام
captcha