نتایج کنگره سراسری قرآن سمپاد اعلام شد
کد خبر: 4004223
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

نتایج کنگره سراسری قرآن سمپاد اعلام شد

معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از اعلام نتایج مرحله کشوری بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد خبر داد.

فتحي نژاد معاون سازمان ملي پرورش استعدادهاي درخشانفرهاد فتحی‌نژاد، معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با مشخص شدن نتایج نهایی رشته‌های قرائت، حفظ و حفظ ویژه مرحله کشوری بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد، پرونده این دوره از مسابقات بسته شد و اسامی برگزیدگان این دوره به تفکیک در اختیار استان‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: 771 دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان از 32 استان به صورت غیر حضوری در سه رشته فوق و با قضاوت تیم داوری متشکل از اساتید ملی قرآن کشورمان به تفکیک در دو بخش دختران و پسران با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد، هیئت داوران کنگره سراسری قرآن کریم سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به منظور انس بیشتر دانش‌آموزان به قرآن، 316 نفر را به عنوان برگزیده به استان‌ها معرفی کردند.

فتحی‌نژاد اضافه کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات در سه سطح ممتاز، عالی و برتر تعیین شدند که کارنامه‌ای متشکل از مجموع امتیازاتشان در بخش‌های مختلف به تفکیک در دسترس این عزیزان قرار گرفت.

معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره نتایج مسابقات رشته مفاهیم گفت: نتایج این رشته نیز طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد، همچنین پیش‌بینی شده است تا در مراسمی از تمامی برگزیدگان در چهار رشته تجلیل شود.

 

یادآور می‌شود، مرحله کشوری بیست و ششمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با حضور دانش آموزان منتخب مدارس استعدادهای درخشان در مسابقات رشته‌های قرائت، حفظ، حفظ ویژه و مفاهیم از ۲۳  تا ۲۵ شهریورماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار شد.

اعضای گروه داوری در رشته‌های قرائت، حفظ و حفظ ویژه در بخش دختران متشکل از ایمان صحاف، نجمه شبانی‌قهرودی، اعظم الماسی، پری سجادیان، مریم تقی‌زاده، فاطمه شیرازی، زهره مقدسی و بتول نجاریان بود و گروه داوری بخش پسران متشکل از محمدمهدی بحرالعلوم، سعید زکی‌لو، علی خشنود، امیر آقایی، حجت‌الاسلام سیدمحمد میریحیی، مجید خدایاری، حمید یوسفی و علی صحرانورد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۴
0
1
سلام ببخشید نمرات عالی، برتر و ممتاز چه تفاوتی باهم دارند؟
captcha