انتشار قرعه‌های تلاوت مرحله نیمه‌‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف + جدول
کد خبر: 4004501
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

انتشار قرعه‌های تلاوت مرحله نیمه‌‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف + جدول

قرعه‌های رشته تلاوت تحقیق مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر شد که بر اساس آن برای بخش آقایان 10 قرعه و بخش بانوان نیز هفت قرعه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا، قرعه‌های مرحله نیمه‌نهایی (ضبط تصویری) رشته قرائت تحقیق چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برای دو گروه بانوان و آقایان منتشر شد.

بر این اساس در بخش آقایان مجموعاً 10 قرعه شامل آیاتی از سوره‌های مبارکه حج (دو قرعه)،‌ حدید، غافر، زمر، سبأ، عنکبوت، آل عمران، یوسف و رعد انتخاب شده است.

همچنین در بخش بانوان نیز مجموعاً هفت قرعه شامل آیاتی از سوره‌های مبارکه بقره، آل عمران، مائده، حج، نور(دو قرعه) و رعد انتخاب شده است.

راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان‌های مختلف و براساس برنامه از پیش اعلام شد طی روزهای 25 و 26 مهرماه با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان محل سکونت خود تلاوت مرحله نیمه‌نهایی را ضبط می‌کنند.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان مسابقات سراسری قرآن، داوری آثار ضبط شده در مرحله نیمه‌نهایی، نیمه‌های آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود. برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی به فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه خواهند یافت.

انتشار قرعه‌های تلاوت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن + عکس

انتشار قرعه‌های تلاوت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن + عکس

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha