گرامیداشت شهدای قندوز در «جانستان»
کد خبر: 4004923
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

گرامیداشت شهدای قندوز در «جانستان»

مراسم «جانستان» ویژه گرامیداشت شهدای نمازگزار مسجد سیدآباد ولایت قندوز افغانستان روز جمعه، ۲۳ مهرماه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

گرامیداشت شهدای قندوز در ویژه‌برنامه «جانستان»به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در پی حمله عوامل گروه‌های تکفیری به مسجد شیدآباد ولایت قندوز افغانستان و شهید و زخمی شدن جمع کثیری از نمازگزاران مومن در این مسجد، مراسمی با عنوان «جانستان» با حضور مسئولان مدیریت شهری و شخصیت‌های فرهنگی هنری شهر تهران، به همت سازمان فرهنگی هنری و با مشارکت مجمع جهانی هیات مذهبی افغانستانی‌های مقیم خارج از کشور، جمعه ۲۳ مهر در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

پخش پیام تسلیت مقام معظم رهبری، شعر‌خوانی شاعران افغان و ایرانی، سخنرانی شخصیت‌های فرهنگی هنری و مدیران شهری، مداحی و نوحه‌سرایی و رونمایی از تابلوی نقاشی حسن روح‌الامین به نام «جان برادر» که به شهدای همین حادثه تقدیم شده، از بخش‌های این مراسم است.

ویژه‌برنامه «جانستان» جمعه، ۲۳ مهرماه از ساعت ۱۵ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در سالن روباز فرهنگسرای خاوران به نشانی خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha