گوشه‌هایی از حضور مردمی در جشنواره تلاوت مجلسی لرستان + فیلم و عکس
کد خبر: 4005466
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

گوشه‌هایی از حضور مردمی در جشنواره تلاوت مجلسی لرستان + فیلم و عکس

شانزدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» استان لرستان به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار و برترین قاری مجلسی و مردمی این استان با رای مردم و هیئت داوران انتخاب شد.

به گزارش ایکنا، مرحله استانی شانزدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» به استان لرستان رسید و این مراسم جمعه، ۲۳ مهرماه به میزبانی شهرستان بروجرد بعد از نماز مغرب و عشا با حضور جامعه قرآنی و اقشار مختلف مردم بروجرد در مسجد بحرالعلوم این شهرستان برگزار شد.

در این مرحله از جشنواره، که با حضور پر شور عاشقان و علاقه‌مندان با ساحت قرآن کریم برگزار شد، هفت نفر از قاریان ممتاز لرستان ازجمله سعید ناصری‌نسب از الیگودرز، محمدحسین دالوند از خرم‌آباد، عرفان پورمرادی از خرم‌آباد، اصغر نصرتی از خرم‌آباد، احسان فتحی‌پور از الشتر، متین کریمی از بروجرد و رضا رحیمی از بروجرد که به مرحله استانی راه‌ یافته بودند با هم رقابت به رقابت پرداختند.

 

 

در پایان این مراسم و با رای هیئت‌ داوران و رای مردمی توسط شرکت‌کنندگان متین کرمی از شهرستان بروجرد و عرفان پورمرادی از شهرستان خرم‌آباد به‌عنوان برترین قاریان لرستان در این جشنواره انتخاب و به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» راه یافتند.

انتهای پیام
captcha