پیام وزیر بهداشت به مناسبت آغاز جشنواره هدهد
کد خبر: 4007911
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

پیام وزیر بهداشت به مناسبت آغاز جشنواره هدهد

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت برگزاری بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، این جشنواره را فرصت مغتنمی برای اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانست و آن را از جمله رویدادهای پرمخاطبی معرفی کرد که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم

به گزارش ایکنا، به نقل از معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت آغاز بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

قرآن پرتویی از حُسن ازلی و معجزه ماندگار آخرین پیام‌آور وحی، حضرت محمد مصطفی(ص) است.

سعادتمند امتی که آیات روح بخش و آسمانی این مأدبه الهی زمزمه عاشقانه حیات متعالی آن باشد. خدمت در مسیر اعتلاء فرهنگ قرآن و عترت از بزرگترین توفیقاتی است که خداوند متعال به بندگان شایسته‌اش عنایت می‌کند و چه زیباست همراهی با جمعی که گوی سبقت در کسب معرفت و عرفان ربوده و با قدم‌هایی شایسته و خداپسندانه در گسترش معارف و آموزه‌های قرآنی قدم بر می‌دارند.

امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محفلی نورانی و معنوی گرد آمده‌اند تا راه را برای تحقق این هدف مقدس هموار سازند و اینگونه لوازم پیوند علم و عالمان با دین و معارف قرآنی فراهم آید.

جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

از این رو برگزاری این دوره از جشنواره قرآنی را فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانسته و امیدوارم دفتر بیست و ششم این منظومه وحی که در سال ۱۴۰۰ گشوده می‌شود، شاهد تحولات کمی و کیفی نوین فعالیت‌های قرآنی خانواده وزارت بهداشت در افق چشم‌انداز ایران اسلامی باشیم.

در پایان برای تمامی شرکت‌کنندگان، اساتید و هیئت محترم داوران و برگزارکنندگان این مسابقات دوام توفیقات از درگاه احدیت خواستارم.

یادآور می‌شود، مرحله دانشگاهی بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که اولین مرحله از این مسابقات است، طی بازه زمانی آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha