فراخوان غیر حضوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد
کد خبر: 4011547
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

فراخوان غیر حضوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی اعلام شد

فراخوان غیر حضوری شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی برای استان‌های سمنان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خراسان جنوبی اعلام شد.

به گزارش ایکنا، با پایان یافتن مرحله استانی شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی طی یک‌ماه گذشته در برخی استان‌ها، فراخوان غیر حضوری این دوره در برخی از استان‌ها منتشر شد.

طی این فراخوان استان‌های سمنان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله غیر حضوری(مجازی) شانزدهمین جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی اعلام آمادگی کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ آبان‌ماه فایل صوتی تلاوت خود را به مدت پنج دقیقه به شماره ۰۹۱۸۹۵۴۶۴۱۷ ارسال کنند تا بعد از بررسی و داوری آثار در مرحله فینال این مسابقات حضور پیدا کنند.

طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، زمان ارسال آثار به این بخش تمدید نخواهد شد، لذا علاقه‌مندان باید حداکثر تا پایان ۲۰ آبان‌ماه آثار خود را به صورت یک فایل mp۳ به همراه مشخصات کامل فردی، استان و محل سکونت و همچنین به صورت خام و بدون افکت صوتی و بدون برش به شماره اعلام شده ارسال کنند.

مرحله کشوری مسابقات ابتدای آذر‌ماه سال جاری خواهد بود. با پایان یافتن بخش تلاوت، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، فراخوان‌های دیگری از این جشنواره در دیگر رشته‌ها منتشر می‌شود که متعاقباً اطلاع‎رسانی خواهد شد.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha