راه‌اندازی سیستم گواهی دیجیتال حلال در دانشگاه‌ اندونزی
کد خبر: 4016171
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

راه‌اندازی سیستم گواهی دیجیتال حلال در دانشگاه‌ اندونزی

دانشگاهی در اندونزی در حال ساخت و توسعه سیستم صدور گواهی حلال دیجیتالی است.

راه‌اندازی سیستم گواهی دیجیتال حلال در دانشگاه‌ اندونزیبه گزارش ایکنا به نقل از Asia One، این سیستم صدور گواهی حلال دیجیتال به همت دانشگاه براویجایا (Brawijaya University) در حال ساخت است و کار آن صدور گواهی حلال دیجیتال برای شرکت‌های خرد و متوسط ​​(MSMEs) در اندونزی است.

هاگوس تارنو (Hagus Tarno) سرپرست این پروژه، در یک وبینار که با هدف بررسی این موضوع برگزار شده بود گفت: این سیستم اسناد را از مرحله پردازش تا صدور گواهینامه بایگانی می‌کند. با آرشیو کردن اسناد به صورت دیجیتال، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​می‌توانند نتایج ارزیابی را برای هر مرحله از فرآیند صدور گواهی حلال مشاهده کنند.

تارنو تصریح کرد: شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که از طریق دانشگاه براویجایا درخواست  صدور گواهی حلال داشته باشند به سیستمی هدایت خواهند شد که به آنها در تهیه و پر کردن اسناد کمک می‌کند. در ادامه روند صدور گواهینامه، سیستم دیگری وجود خواهد داشت که اطمینان حاصل می‌کند که کسب و کار آنها واجد شرایط صدور گواهی‌ حلال است یا نه.

وی افزود: در حال حاضر از طرف اداره تعاون و شرکت‌های کوچک و متوسط، منطقه ملنگ (Malang) که دانشگاه براویجایا در آنجا واقع شده، 100 درخواست گواهی حلال وجود دارد.

انتهای پیام
captcha