انقلاب به برکت مردم‌باوری شهدا از سخت‌ترین بحران‌ها عبور کرده است
کد خبر: 4028414
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
قالیباف:

انقلاب به برکت مردم‌باوری شهدا از سخت‌ترین بحران‌ها عبور کرده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب به برکت این خون‌هاست که زنده است. این انقلاب به برکت خداباوری و مردم‌باوری شهدا از سخت‌ترین بحران‌ها عبور کرده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، شامگاه گذشته، ۲۳ دی‌‌ماه در پیامی به یادواره شهدای غرب مشهد که از سوی سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی قرائت شد، اظهار کرد: «شهید ارزشمندترین دارایی خود، یعنی جان شیرین را در راه حق نثار کرده و خداوند نیز در ازای این ایثار زنگار کهنه شدن را از چهره شهدا زدوده است. هر آنچه که عندالله است، باقی می‌ماند و شهید از آن رو که خود را فنای فی‌الله کرده است، باقی خواهد ماند.

این ما هستیم که باید خود را وقف آن چیزی کنیم که ماندنی است و جان در معرض فنای خود را به قافله شهدا برسانیم. چه رنجی بیشتر از جا ماندن از این کاروان و چه دردی بالاتر از نرسیدن به مقام عند ربهم یرزقون. خداوندا تو ما را از جاماندگان از قافله شهدا قرار نده.

باید هر لحظه با خود تکرار کنیم که شهید هرگز گمنام نیست و نام و یاد شهدا بر جان و ضمیر اهل حق در سراسر عالم حک شده است و ستارگان درخشان آسمان ایثار هر لحظه صراط مستقیم را به گم‌شدگان حقیقت‌جو نشان می‌دهند. این انقلاب به برکت این خون‌هاست که زنده است. این انقلاب به برکت خداباوری و مردم‌باوری شهدا از سخت‌ترین بحران‌ها عبور کرده است.

امروز که دست‌های ظالمان تاریخ در کار است تا تشخیص حق را از باطل دشوار کنند، حقیقتا پاداش زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

من در پیشگاه خانواده‌های شهدا و همشهریان عزیز و بزرگوار ضمن عذرخواهی از عدم حضورم، قدران مجاهدت تمام دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم نورانی هستم.»

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، علت غیبت محمدباقر قالیباف در این مراسم را ابتلا به آنفلوانزا بیان کرد که با نظر پزشکان مبنی بر ضرورت استراحت وی، برخی از برنامه‌ها از جمله حضور رئیس مجلس در آیین یادواره شهدای غرب مشهد لغو شد.

انتهای پیام
captcha