اجرای طرح «چهل صبح نورانی» از سوی موسسه قرآن‌پژوهان
کد خبر: 4028921
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

اجرای طرح «چهل صبح نورانی» از سوی موسسه قرآن‌پژوهان

طرح چهل صبح نورانی؛ یادواره سردار شهید سلیمانی با هدف نشر حفظ و مفاهیم سور فجر و شمس از سوی مؤسسه قرآن‌پژوهان با همکاری مدرسه قدر برگزار می‌شود.

طرح «چهل صبح نورانی»به گزارش ایکنا، طرح چهل صبح نورانی؛ یادواره سردار شهید سلیمانی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جهت نشر حفظ و مفاهیم سور مبارکه فجر و شمس از سوی مؤسسه قرآن‌پژوهان با همکاری مدرسه قدر برگزار می‌شود.

در این طرح کارگاه حفظ تدبری سوره مبارکه فجر ویژه بزرگسالان سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. شروع این دوره ۲۸ دی‌‌ماه است و به مدت چهار جلسه برپا می‌شود و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-va-mafahim-fajr-shams در دسترس قرار می‌گیرد.

کارگاه حفظ تدبری سوره مبارکه فجر بزرگسالان ویژه بانوان نیز سه‌شنبه‌ها، ساعت ۶ تا ۷ صبح برگزار می‌شود. این کارگاه از 21 دی‌ماه به مدت چهار جلسه از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-mafahim-fajr-shams  برپا می‌شود.

کارگاه حفظ تفکری سوره مبارکه شمس ویژه نوجوانان دبیرستانی نیز در روزهای سه‌شنبه از ساعت 16 تا 17 برگزار می‌شود، این دوره نیز 21 دی‌ماه برپا شده و به مدت چهار جلسه از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-mafahim-fajr-shams در دسترس قرار می‌گیرد.

کارگاه حفظ تفکری سوره مبارکه فجر ویژه دانش‌آموزان دختر دبیرستانی نیز در روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار می‌شود و دسترسی به آن از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-tadabbori میسر خواهد بود.

کارگاه دیگر این طرح «حفظ و فهم قرآن دبستان» نام دارد که محوریت آن سوره مبارکه شمس و ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر اول و دوم ابتدایی است، این کارگاه پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به مدت چهار جلسه برپا می‌شود و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-tadabbori در دسترس قرار می‌گیرد.

کارگاه حفظ و فهم قرآن دبستان ویژه دانش‌آموزان پسر سوم تا ششم ابتدایی نیز پنجشنبه‌ها ساعت ۱۴ تا ۱۴:۴۵ برگزار می‌شود و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-mafahim-fajr-shams در دسترس قرار می‌گیرد.

کارگاه حفظ و فهم قرآن دبستان سوره مبارکه شمس ویژه دانش‌آموزان دختر سوم تا ششم دبستانی نیز پنجشنبه‌ها ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار می‌شود، این کارگاه نیز از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/hefz-mafahim-fajr-shams در دسترس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha