گردهمایی بانوان قرآنی عراق به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)
کد خبر: 4030217
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

گردهمایی بانوان قرآنی عراق به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)

آستان مقدس علوی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، جشنواره «هفته عفاف» برگزار کرده که گردهمایی دو روزه بانوان قرآنی عراق از بخش‌های این جشنواره است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی، این جشنواره از امروز، اول بهمن‌ماه در آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

«سلیم الجصانی»، عضو شورای اداری آستان علوی و رئیس کمیته برگزارکننده جشنواره در این باره گفت: این جشنواره شامل برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی متنوعی است که به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی افزود: گردهمایی قرآنی بانوان عراق روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده(7 و 8 بهمن‌ماه سال جاری) در سالن اجتماعات «عمار بن یاسر(ع) آستان مقدس علوی برگزار خواهد شد.

الجصانی گفت: برپایی محفل قرآنی، افتتاح تالار قرآنی دانشکده فقه دانشگاه کوفه، برپایی جلسه قرآنی در دانشکده علوم تربیتی دختران دانشگاه کوفه و برپایی جشن مرکزی جشنواره «هفته عفاف» در صحن حضرت زهرا(س) در حرم علوی از بخش‌های این جشنواره است.

وی اضافه کرد: افتتاح ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه «المثنی» عراق، بهره‌برداری از ساختمان اداری صحن حضرت زهرا(س) و افتتاح دارالقرآن منطقه «السنیة» شهر «دیوانیه» عراق از دیگر بخش‌های جشنواره به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha