فراخوان حضور فعالان اقتصادی در همایش فین‌تک اسلامی استانبول
کد خبر: 4031261
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

فراخوان حضور فعالان اقتصادی در همایش فین‌تک اسلامی استانبول

مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از ‌فعالان اقتصادی حوزه تأمین مالی علاقه‌مند به حضور در سومین اجلاس جهانی فین‌تک اسلامی استانبول ثبت‌نام می‌کند.

فراخوان حضور فعالان اقتصادی در فین‌تک اسلامی استانبول

به گزارش ایکنا، سومین اجلاس بین‌المللی فین‌تک اسلامی (GIFS) با همکاری شرکت اسلامی برای توسعه بخش خصوصی (ICD) و انجمن‌های تجاری گروه IsDB و بانک‌های اسلامی ترکیه(TKBB) برگزار می‌شود.

شرکت Elmangos Ventures تسهیل‌کننده اقتصاد دیجیتال اسلامی و برگزارکننده رویدادهای تجاری، برگزار کننده این اجلاس است.

این اجلاس قرار است،‌ ضمن گردهم آوردن دست‌اندرکاران حوزه مالی اسلامی، به گستره و تأمین منابع فین تک اسلامی بپردازد.

این رویداد، اولین پلتفرم مربوط به فین‌تک اسلامی در ترکیه خواهد بود که همه مسائل مرتبط با این بخش را مطرح و بحث‌ها را تسهیل و ایده‌ها، راه‌حل‌ها و کسب‌وکارهای نوآورانه را برای ارائه محصولات و خدمات مالی اسلامی در سطح جهانی ارائه می‌کند.

در مدت دو روز برگزاری این اجلاس، برنامه‌های متنوعی از جمله تبادل تجاری و پنل‌های سفارشی‌سازی‌ شده که همگی حول محور موقعیت‌سنجی فین‌تک اسلامی در عصر دیجیتال هستند، اجرا خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود در این رویداد فعالان مربوطه و همچنین شرکت‌های پیشرو، مؤسسات مالی، دانشگاهیان، واسطه‌ها و نمایندگان دولتی شرکت کنند. 

این همایش در روزهای 22 و 23 مارس 2022 (2 و 3 فروردین 1401) برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی علاقه‌مند به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با شماره تلفن‌های 02167612300 و  02167612301 تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha