اعلام نشانی و زمان جلسات قرآن استان تهران + جدول
کد خبر: 4034877
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
ایکنا منتشر کرد؛

اعلام نشانی و زمان جلسات قرآن استان تهران + جدول

تعدادی از جلسات آموزش قرآن استان تهران در مساجد، حسینیه‌ها و منازل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است که نشانی و زمان این جلسات منتشر می‌شود.

به گزارش ایکنا، در پی تعامل مدرسان قرآن شهر تهران و شهرستان‌های اطراف با این خبرگزاری، اطلاعات جلسات شهر‌های تهران، شهرری، شهریار، اسلامشهر، چهاردانگه، پاکدشت، بهارستان و بومهن برای بهره‌‌مندی علاقه‌مندان در قالب فایل پی‌دی‌اف به‌روزرسانی شده است.

با شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی مراکز آموزشی و جلوگیری از تجمع، جلسات آموزش قرآن نیز تعطیل شد و برخی از استادان مباحث آموزشی را با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی پیش بردند، اما این شرایط به برگزاری حضوری جلسات ضربه وارد کرد که کمک بیشتر علاقه‌مندان به ساحت قرآن و مسئولان ذی‌ربط را می‌طلبد.

پس از واکسیناسیون سراسری، مجدداً تعدادی از استادان قرآنی از تشکیل جلساتشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر دادند که در فایل ذیل می‌توانید از نشانی و زمان آنها مطلع شوید.

زمان و نشانی جلسات قرآن استان تهران

انتظار می‌رود که قرآن‌آموزان با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز مسئولان جلسات با رعایت موارد بهداشتی بر رونق‌ جلسات قرآنی بیفزایند.

از مخاطبان خبرگزاری که از زمان و مکان این جلسات اطلاع بیشتری دارند یا از جلسات جدیدی در استان تهران مطلع‌اند خواهشمندیم که با شماره 02167612070 تماس بگیرند یا با ارائه نظراتشان ما را در آشنایی بیشتر با جلسات سنتی قرآن یاری رسانند.

انتهای پیام
captcha