«جهاد تبیین» تحول جهادی را با هدف امیدآفرینی ایجاد کرده است
کد خبر: 4036051
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

«جهاد تبیین» تحول جهادی را با هدف امیدآفرینی ایجاد کرده است

مدیر‌کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، گفت: جهاد تبیین تحول و تغییر جهادی ایجاد کرده که هدف از آن امیدآفرینی و القای امید در جامعه است اما برخی به اسم تبیین مشغول کامل کردن پازل دشمن هستند.

علی واحد مدیرکل نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیلعلی واحد، مدیر‌کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: جهاد تبیین تحول و تغییر جهادی ایجاد کرده که هدف از آن امیدآفرینی و القای امید در جامعه است اما برخی به اسم تبیین مشغول کامل کردن پازل دشمن هستند.

وی گفت: جهاد تبیین از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که مربوط به امروز یا دیروز نیست و رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در آذرماه سال ۱۳۷۹ تبیین را مطرح و نکاتی پیرامون آن بیان کردند، اما امروز در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، بایستی برنامه‌ریزی‌های لازم برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه واقع شود.

مدیر‌کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، بیان کرد: دفاع از دستاوردها و تضمین تداوم انقلاب اسلامی از اهدف دیگری محسوب می‌شود که با پیروزی جشن انقلاب بایستی مورد توجه واقع شود.

واحد تصریح کرد: انقلاب اسلامی را نمی‌توان تنها به عنوان یک رویداد سیاسی اطلاق کرد، بلکه یک گفتمان جدید در مناسبات و نگرش‌های بین‌المللی محسوب می‌شود که در مناسبت‌ها و نگرش‌های بین‌المللی به بیداری کشورهای تحت ستم مستکبران جهان کمک شایانی را داشته است.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار کرد: این که دشمنان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی را علاوه بر کشور ایران اسلامی بر کشورهای تحت استعمار می‌بینند، تهدیدی بزرگ برای منافع خود تلقی می‌کنند، بنابراین تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا با دروغ‌افکنی و شایعه‌پردازی به اهداف شوم خود دست یابند.

واحد بیان کرد: دشمنان شبانه‌روز به دنبال تحمیل جنگ تمام عیار به ملت ایران اسلامی هستند، اما ایمان به خدا و وحدت مردم سبب می‌شود تا در این جنگ نابرابرانه با وحدت و همدلی فائق آییم و عظمت دفاع مقدس و نقش آن در تداوم انقلاب اسلامی را روز به روز گسترش داده و نمایان سازیم.

گفت‌وگو: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha