جهاد تبیین، راه مقابله با دشمن است
کد خبر: 4037157
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

جهاد تبیین، راه مقابله با دشمن است

امام جمعه رویان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: دشمنان با ابزار مختلف به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق هستند اما جهاد تبیینی راه مقابله با این توطئه‌ها است.

جهاد تبیین، راه مقابله با دشمن است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان، امروز 29 بهمن 29 بهمن  در خطبه‌های نماز جمعه  این شهر با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در سخنان مختلف خود مسئله جهاد تبیین را مطرح کردند اظهار کرد: جهاد تبیین به تناسب موضوعات تعریفات مختلفی دارد اما ساده‌ترین تعریف آن تبیین واقعیت‌هایی است که دشمنان را وارونه جلوه می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر چه دشمنان از آن نسل جدید را با اقدامات خود منحرف می‌کنند و تبیین راه مقابله با آن است که در این راستا جهاد تبیین به معنای روشنگری جامعه نسبت به واقعیت‌ها است.

امام جمعه رویان با اشاره به اینکه همانطور که امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) پس از واقعه عاشورا تا اربعین امام حسین (ع) در تمام مناطق به خصوص مسجد کوفه و شام جهاد تبیین را به حد اعلای خود رساندند افزود: آین بزرگواران امروز الگوی جهاد تبیینی هستند.

حجت‌الاسلام معصومی با بیان اینکه مذاکرات وین با فراز و نشیب‌های خود ادامه دارد و خبرهایی که این روزها به گوش می‌رسد تقریباً همه به یک نقطه ختم می‌شود یادآور شد: ایران با بسته محتوایی و برنامه‌های مشخص به میدان آمده و این بار فقط پای توافق امضا می‌کند که تضمین و راستی‌آزمایی شده باشد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی نیز فرمودند مردم علیرغم تحمل سختی‌های معیشتی اعم از تورم و گرانی که پای نظامی ساده و نمی‌گذارند که دشمنان به آرزوی خودشان برسند.

انتهای پیام
captcha