آموزش‌وپرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور در راستای تحقق جهاد تبیین
کد خبر: 4037982
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

آموزش‌وپرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور در راستای تحقق جهاد تبیین

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های آموزشی و پرورشی گفت: آموزش‌وپرورش مهمترین دستگاه اجرایی کشور در راستای تحقق جهاد تبیین در کشور است.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز دوم اسفند ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی کرمان بیان کرد: آموزش‌وپرورش یکی از ظرفیت‌های مهم در راستای تحقق جهاد تبیین و از مهمترین دستگاه‌های اجرایی کشور در این زمینه است.

وی با بیان اینکه همه عوامل آموزش‌وپرورش شامل دانش‌آموزان، معلمان و مسئولین باید در این زمینه احساس وظیفه کرده و پای کار بیایند، افزود: آموزش‌و‌پرورش باید در حوزه جهاد تببین پیشرو بوده و تلاش کند تا دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده‌سازان فردای کشور را با اهداف، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: مأموریت اصلی سازمان‌های دانش‌آموزی در کل کشور ایجاد بستر مناسب جهت تربیت مطلوب اجتماعی دانش‌آموزان است.

رضایی با اشاره به نقش سازمان دانش‌آموزی در مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان اظهار کرد: با جدیت از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی حمایت می‌کنیم.

وی عدالت آموزشی را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان دانست و گفت: هیچ تفاوتی بین دانش‌آموزان مرکز استان و دور دست‌ترین منطقه استان وجود ندارد و با جدیت شعار راهبردی «نصیب برابر آموزشی» را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha