صاحبان منبر و رسانه در جهاد تبیین وظیفه شرعی دارند
کد خبر: 4040276
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
فرمان تهاجم ترکیبی با محوریت جهاد تبیین/ ۱۲

صاحبان منبر و رسانه در جهاد تبیین وظیفه شرعی دارند

رضا کارگر، داور مسابقات قرآن و قاری برتر ارتش جمهوری اسلامی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین گفت: هر کس که صاحب منبر و رسانه‌ است در راستای جهاد تبیین وظیفه شرعی دارد.

جهاد تبیین، وظیفه شرعیرضا کارگر، داور مسابقات قرآن و قاری برتر ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به تبیین نقش جامعه قرآنی در جهاد تبیین پرداخت و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه الهی است و هر کس که صاحب منبر و رسانه‌ای است وظیفه شرعی دارد که در راستای جهاد تبیین آگاه‌سازی کند و مقابل اهداف دشمن هدف خود را مشخص و هدف‌گیری کند و این یک وظیفه دینی و شرعی است.

وی ادامه داد: دشمن اخیراً درصدد است که دستاوردهای کشور و انقلاب را به نسل جدید ناچیز نشان دهد و مقام دستاوردهای نخبگان ملی، صنعتگران، نانوتکنولوژی، صنایع نظامی و توانمندی‌های کشور را تخریب کند و به نسل جدید القا کند و جهت فکری دهد که شما هیچ پیشرفتی نداشتید و در حال در جا زدن هستید.

این داور مسابقات قرآن افزود: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند امپراطوری رسانه‌ای دنیا اخیراً با دروغ‌پردازی و صحبت‌های دروغ که هیچ جنبه حقیقی ندارد و بزرگنمایی آن دروغ‌ها درصدد تضعیف افکار جوانان امروز دنیا و به خصوص جوانان ایرانی است که به جوانان ما القا کنند که تحت سلطه نظام سلطه شما هم زندگیتان بهتر می‌شود و هم می‌توانید در رفاه و سلامتی بیشتری زندگی کنید.

این قاری برتر ارتش جمهوری اسلامی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که هر کس صاحب هر رسانه، منبر و قلمی است فعالیت خود را شروع کند، افزود: از این بابت جامعه قرآنی به جهت اینکه چهره‌های شناخته شده‌ای هستند و در بین مردم زندگی می‌کنند و به لطف خدا اعتباری هم از کنار قرآن نصیب آن‌ها شده است، می‌توانند در این راستا هدف‌گیری کنند و نظرات و فکر جوانان را به سمتی که پیشرفت مملکت و جوامع بشری در آن است، جهت دهند.

کارگر تصریح کرد: می‌توانیم در جلسات قرآن و جلسات عمومی که عامه مردم هستند صحبت و روشنگری کنیم و به آن‌ها بگوییم که دشمن درصدد تخریب و تنزل افکار، اعتقاد و ایمان شما است که این خود باوری و اتکا را از شما بگیرد و به شما القا کند که تحت سلطه باشید و اینجوری پیشرفت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه اساتید قرآن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند گام های مثبتی بردارند و روشنگری کنند، اظهار کرد: اساتید قرآنی می‌توانند با روشنگری به جوانان راه را نشان دهند که کشور ما از پتانسیل‌های بالقوه‌ای برخوردار است و می‌توانند خودشان آینده خود و کشور را بدون نیاز به هیچ سلطه و قدرتی پیش ببرند و متکی به خود باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha