خبرنگاران؛‌ سربازان اصلی جهاد تبیین
کد خبر: 4042326
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

خبرنگاران؛‌ سربازان اصلی جهاد تبیین

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه نگرش ما به جهاد تبیین باید عمیق و همه‌جانبه باشد گفت: خبرنگاران رسانه‌های گروهی سربازان اصلی جهاد تبیین هستند.

محمود الله مرادی دبیر ستاد  احیای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، امروز، 21 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دلیل پایبندی نظام به ارزش‌ها و اصول اسلامی و دینی با وجود سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی و هجمه‌های بسیار زیاد علیه کشور تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف چند ساله خود برسند.

وی با اشاره به اینکه مردم با استقامت، صبر و درایت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، افزود: استقامت و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب لازمه طی کردن قله‌های رشد و پیشرفت و عزت ایران اسلامی است.

دبیر ستاد احیای امر ‌به ‌معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از کارکردهای بسیار مثبت نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده است که مردم و مسئولان ایران اسلامی باید با دعوت به کار خیر و پرهیز از اعمال زشت و ناپسند اصل هشتم قانون اساسی انقلاب اسلامی را اجرایی کنند.

وی به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد و افزود: این ستاد در بخش فضای مجازی، یک فضای رسانه‌ای قوی را در سطح استان کردستان تشکیل داده است که رسانه‌های گروهی در این چارچوب بازوان توانمند ستاد حیای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

الله‌مرادی بیان کرد: رسانه‌های گروهی در خط مقدم مبارزه با جبهه ضد فرهنگی دشمنان قرار دارند و ما باید در مقابله با این جبهه ضد فرهنگی دشمنان همچون دوران جنگ سخت باید لشکرهای مردمی را سازماندهی کرده و به مقابله با جنگ نرم دشمنان بپردازیم.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین قابل مقایسه با هیچ برنامه و فعالیتی نیست لذا باید نگرش ما به بیانات رهبری نگرشی عمیق و همه‌جانبه باشد چراکه تبیین وظیفه تک‌تک مردم بوده است و دشمن امروز با سیاه‌نمایی قصد دارد عملکرد‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرد.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان تأکید کرد: لازمه این مبارزه پول و اعتبار نیست بلکه لازمه این مبارزه بصیرت، درک صحیح، حرکت بدون ریا، تشریفات و جهادگونه تک‌تک افراد جامعه است، به ویژه خبرنگاران رسانه‌های گروهی که سربازان اصلی جهاد تبیین هستند. رسانه‌های گروهی با بهره‌گیری از رسالت و شیوه رسانه‌ای خود باید آغازگر جهاد تبیین باشند و حرکت‌ها و اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح و با سیاه‌نمایی دشمنان مقابله کنند.

الله‌مرادی ادامه داد: در هر جامعه‌ در حال توسعه و پیشرفتی به طور معمول افرادی هستند که نسبت به بیت‌المال دست کجی کرده و دنبال سودجوهای خود هستند که این افراد را نباید به کلیت انقلاب تعمیم داد چراکه انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها، فقرا و کوخ‌نشینان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کاخ‌نشین و دارای نگرش اشرافی‌گری از ما نیستند، افزود: سال‌های متمادی رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به اشرافی‌گری هشدار می‌دهند اما با این وجود هنوز تعدادی از مسئولان بیدار نشده‌اند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تأکید براینکه مسئولان باید امر به معروف و نهی از منکر را باید از خود شروع کنند نه از مردم، افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند و این آرمان انقلاب است لذا مسئولان هیچ‌گاه نباید خود را از مردم بالاتر بدانند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید کاری کنند که خدمات نظام مقدس انقلاب اسلامی را زیر سؤال برند، افزود: ما باید در جبهه جهاد تبیین خدمات نظام و انقلاب را بیشتر برای مردم تبیین و تفهیم کنیم.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه آمریکا زمانی اقتصاد کشورها را تک محصولی کرد تا بتواند به راحتی به کشورها فشار بیاورد، افزود: ما تا زمانی که بر توانایی‌های خود تکیه کنیم موفق هستیم اما زمانی که منتظر جهان غرب باشیم شکست خواهیم خورد.

وی با اعلام اینکه استان کردستان ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردیم، افزود: مسئولان باید بدانند که فضا امروز ، فضای ارزش‌ها و دولت، دولت ارزش‌هاست لذا باید در چارچوب ارزش‌ها فعالیت کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تقدیر از استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به دلیل حضور در مناطق مختلف استان و شنیدن درد دل‌های مردم گفت: انقلاب اسلامی، انقلاب محرومان است و براین اساس محرومان باید در رأس قرار گیرند.

وی در پایان خطاب به استاندار کردستان گفت: توصیه به استاندار کردستان این است که از نیروهای ارزشی در انتصابات استفاده کند و به جریانات سیاسی توجه نکنند چراکه جریانات دنبال منافع هستند و افرادی که واقعاً برای دولت صادقانه تلاش و خدمت می‌کنند را به عنوان پست مدیریتی انتخاب کنند.

انتهای پیام
captcha