انقلابی‌گری از عوامل مهم جهاد تبيين است
کد خبر: 4042429
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۲

انقلابی‌گری از عوامل مهم جهاد تبيين است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه جهاد تبيين يکی از راه‌های اصلی مقابله توطئه‌های دشمن است، گفت: انقلابی‌گری از عوامل مهم جهاد تبيين است، يعنی بايد با تکيه بر باورها و توان داخلی در راستای حل مشکلات کشور گام برداريم.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاریبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری، استاندار، روز گذشته ۲۱ اسفندماه در نشست جهاد تبیین در جمع پاسداران و بسیجیان استان با اشاره به اقدامات دشمن در ايجاد نااميدی و تفرقه‌افکنی به‌ويژه در بين نيروهای ارزشی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسياری داشته است، دشمن در بيش از ۴۰ سال گذشته با توطئه، کودتا، ترور و جنگ تحميلی درصدد آسيب زدن به اين انقلاب بود، اما موفق نشد.

حیدری افزود: دشمنی‌های دشمنانِ جمهوری اسلامی پايان ندارد، آن‌ها با استفاده از همه ظرفيت‌ها و فضای رسانه‌ای به‌دنبال ايجاد نااميدی در بين مردم و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، جهاد تبيين يکی از راه‌های اصلی مقابله با اين توطئه‌ها است.

وی با تأکید بر اينکه پاسداران و بسيجيان بايد در خط مقدم جهاد تبيين باشند، گفت: اين قشر باید حضور قدرت‌مندانه‌ در صحنه داشته باشند، انقلابی‌گری از عوامل مهم جهادتبيين است، يعنی بايد با تکيه بر باورها و توان داخلی در راستای حل مشکلات کشور گام برداريم.

حيدری افزود: اعتماد به نظام جمهوری اسلامی، وفاداری، خودباوری، ولايت‌محوری و آرمان‌خواهی بايد در فضای جهادتببين خود را نشان دهد، انقلابی‌گری از شاکله‌های اصلی در ماموريت‌های سپاه محسوب می‌شود، بنابراين ماموريت‌های سپاه خود نوعی جهاد تبيين بوده و سپاه اين مهم را به‌صورت علمی و عَملی از ابتدای پيروزی انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه فرزندان انقلابی سپاه و بسيج می‌‌توانند پرچم‌دار جهاد تبيين باشند، تصريح کرد: جهاد تبيين از تاکيدات مقام معظم رهبری است. روی کار آمدن دولت سيزدهم بارقه‌های اميد را در مردم روشن کرد، بايد اميد ايجاد شده با اقدامات جهادی و تحرک در بخش‌های مختلف افزايش پيدا کند.

حيدری عدالت‌ورزی، مردمی بودن، توزيع عادلانه امکانات، کم کردن فاصله بين مردم و مسئولان، مبارزه با فساد، انتصاب افراد پاکدست و فسادستيز و غیره را از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری به دولتمردان بیان کرد و توضيح داد: خوشبختانه دولت سيزدهم با صداقت در حال عمل به منويات مقام معظم رهبری است.

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: اين اعتماد به‌علت برخی ضعف‌های مديريتی دچار خدشه شده است، بايد در عمل اين اعتماد را به مردم برگردانيم.

وی با اشاره به اينکه احيای واحدهای صنعتی راکد در دستور کار دولت سيزدهم قرار دارد، بيان کرد: اين واحدها به‌علت بی‌توجهی در سال‌های گذشته دچار رکود شده‌ بودند، حل مشکلات واحدهای راکد و برنامه‌ريزی برای اتمام پروژه‌های نيمه‌تمام از برنامه‌های دولت در سفرهای استانی است، احيای واحدهای راکد می‌تواند اشتغال خوبی را ايجاد کند.

حيدری تصریح کرد: سفر به شهرستان‌ها، بازرسی سرزده از ادارات و حضور مديران‌کل در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، حضور ميدانی در شهرستان‌ها موجب می‌شود تا مديران از نزديک در جريان مسائل و مشکلات قرار بگيرند و برای حل آن‌ها تصميم‌گيری کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه محروميت‌زدايی از مهم‌ترين برنامه‌های دولت سيزدهم است، يادآور شد: ۱۴۰۰ گروه جهادی در استان فعال است که می‌توان با استفاده از ظرفيت اين گروه‌ها برای محروميت‌زدايی در استان گام‌های بلندی برداشت، آمادگی کامل برای حمايت از اين گروه‌ها وجود دارد.

وی گفت: مطالبات از دولت سيزدهم بسيار بالا است، اما دولتمردان صادقانه در ميدان هستند، اقدامات و خدمات دولت برای اميدآفرينی بايد به سمع و نظر مردم برسد، برخی به‌دنبال بايکوت خدمات هستند.

انتهای پیام
captcha