نماز جمعه از مصادیق بارز جهاد تبیین است
کد خبر: 4042872
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

نماز جمعه از مصادیق بارز جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ظرفیت نماز جمعه جهت خنثی کردن تبلیغات و نقشه‌های دشمن استفاده شود، گفت: نماز جمعه از مصادیق بارز جهاد تبیین در کمک به افراد و اندیشه و اخلاق عمومی محسوب می‌شود و دشمن در ابتدای انقلاب هم نماز جمعه را مورد هدف قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 23 اسفندماه در دیدار با مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه بیرجند، اظهار کرد: توجه به اصل نماز جمعه همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: مصاف با دشمن تنها جنگ نظامی نیست بلکه جنگ نظام یک مقدمه برای تصرف آب و خاک است و بعد از سلطه هجوم فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز جهاد اصلی «جهاد تبیین» است، گفت: نماز جمعه از مصادیق بارز جهاد تبیین در کمک به افراد و اندیشه و اخلاق عمومی محسوب می‌شود و دشمن در ابتدا هم نماز جمعه را مورد هدف قرار داد.

عبادی با اشاره به اینکه امروز دنیا به انفجار اطلاعات تبدیل شده است، افزود: انواع شگردهای تبلیغاتی و فنی قابل مشاهده است و جهان تبدیل به یک کف دست شده است و نماز جمعه می‌تواند خنثی‌کننده هجوم‌های تبلیغاتی دشمن باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: از همه مردم نمی‌توان توقع داشت که انواع مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و... را متوجه شوند و انتظار داریم که در نماز جمعه مردم از تحلیل مسائل برخوردار شوند و این موضوع علم و اخلاق و اطلاعات را بالا می‌برد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در عربستان سعودی همه چیز حراج شده است، ادامه داد: به جایی رسیده‌اند که هیچ‌کس جرئت حرف زدن ندارد و هر کس به هر نحوی از مدار آنان خارج شود اعدام می‌شود.

عبادی بیان کرد: اگر از آمریکاپرستی، پول‌پرستی، بیگانه‌پرستی و شهوت‌پرستی خارج شویم و از محکمات دین حمایت کنیم قطعا تبدیل به موحد خواهیم شد و به تکامل خواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی در پایان گفت: ظرفیت نماز جمعه و مساجد و شیعیان در مکتب اهل بیت(ع) بسیار بالاتر از چیزی است که اکنون وجود دارد.

انتهای پیام
captcha