جنایات آل سعود بداسلامی را القاء می‌کند
کد خبر: 4043040
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
مجمع جهانی شیعه‌شناسی:

جنایات آل سعود بداسلامی را القاء می‌کند

مجمع جهانی شیعه‌شناسی با صدور بیانیه‌ای به محکومیت جنایت آل‌سعود در کشتار وسیع شیعیان پرداخت و تاکید کرد: جرائم آل سعود، بددینی و بد اسلامی را القا می‌کند و سیمای نفرت‌آمیز، مشمئزکننده، و غیر قابل فهم و غیر قابل دفاعی از دین و دیانت سلفی و وهابی به جای می‌گذارد و آسیب‌های زیادی در حوزه زندگی ایمانی همه ادیان ابراهیمی ایجاد می‌کند.

مجمع جهانی شیعه شناسیبه گزارش ایکنا، مجمع جهانی شیعه‌شناسی با صدور بیانیه‌ای به محکومیت جنایت آل‌سعود در کشتار وسیع شیعیان پرداخت؛ در این بیانیه آمده است:

السلام علیک یا بقیه الله آجرک الله تعالی

جنایت سبعانه و هولناک آل سعود وهابی، بار دیگر جهان شیعه و همه وجدان‌های بیدار عالم را در سوگ جوانان بی‌گناه و مظلوم فرو برد. نوکر صفتان کور باطن حاکم بر سرزمین وحی نمی‌دانند که عملشان آموزه‌های اسلامی و دینی و تعالیم وحیانی و رحمانی اسلام را نقض و فهم و ادراک مخدوشی از اسلام به جهان انتقال می‌دهد.

جرائم آل سعود، بددینی و بد اسلامی را القا می‌کند و سیمای نفرت‌آمیز، مشمئزکننده، و غیر قابل فهم و غیر قابل دفاعی از دین و دیانت سلفی و وهابی به جای می‌گذارد و آسیب‌های زیادی در حوزه زندگی ایمانی همه ادیان ابراهیمی ایجاد می‌کند. تاسف‌بارتر اینکه رهبران دینی جهان، اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی و دیگر مکاتب مدعی کرامت انسان و حقوق بشر، تا این حد در برابر این جنایات وحشیانه ساکت و بی عمل و فاقد واکنش موثر هستند.

این روزها جهان شاهد یکی از مظاهر آشکار جنایت در عربستان سعودی بود و جوانانی به جرم آن که متفاوت از حاکمیت می‌اندیشند را به اسم اسلام گردن زدند و از سوی دیگر بی‌شرمانه ادای ایجاد فضای باز و آزادی‌های ویترینی با تقلید کور کورانه از فرهنگ اومانیسم غرب را در می‌آورند.

بدیهی است که‌ چرخ دوارِ روزگار و سنت‌های انتقام الهی، به زودی حاکمانی را که بناحق و ظالمانه جوانان را گردن زده است، به ذّلت خواهد کشید و آنان را همچون اسلاف شوم خود به زباله‌دان تاریخ انداخته و طومار وهابیان قاتل و ویرانگر و حق‌ستیز را برچیده و جهان را شاهد رویش‌ها و شکوفه‌های اسلام ناب و عدالت‌طلبی مسلمانان آزاده خواهد کرد.

امروز سردمداران آمریکا و انگلیس و اروپا به جای شعله‌ور نگهداشتن آتش ویرانگر اسلام هراسی در مقابل جنایات ضد بشری بد اسلامان سعودی سکوت کرده و ماهیت دروغ و جعلی حقوق بشری خویش را آشکارتر می‌کنند. بر اساس وعده‌های خداوند، خیلی زود اراده الهی، خاستگاه پیدایش و رویش اسلام عقلانی و رحمانی خواهد شد و عاملان و مجریان چنین نمایش های ضد انسانی و دلخراشی که با نام دین و دینداری، توسط محمد بن سلمان سر سپرده شوم استکبار جهانی و متحد صهیونیسم پلید را رسوا و نابود خواهد کرد اما به یقین بازی‌گردانان و سناریو نویسانِ این جنایات، و رسوایانِ شناخته شده در نزد تیزبینانِ بین‌المللی، دستانِ پیدا و پنهانی هستند که به سنت الهی وسیلم الذین ظلموا ای منقلبِِ ینقلبون، مبتلی خواهند شد.

دردمندانه به حضرت بقیه الله الاعظم تسلیت عرض نموده و علو درجات شهدای مظلوم و صبر و شکیبایی خانواده‌های داغدار و ستمدیده‌شان، و محو و خذلان و نابودی دشمنان ظالمشان را از خداوند منتقم و قاسم الجبّارین مسئلت می‌نماییم.
آیت پیمان

دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی

انتهای پیام
captcha