نزار القطری، مهمان نوروزی مرکز اسلامی سوئد
کد خبر: 4044074
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

نزار القطری، مهمان نوروزی مرکز اسلامی سوئد

در آستانه فرارسیدن عید باستانی نوروز 1401 مراسمی به همین مناسبت ویژه کودکان و نوجوانان در مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد برگزار می‌شود. اجرای برنامه توسط نزار القطری، مداح معروف جهان عرب ویژه سال تحویل در این مرکز نیز اعلام شده است.

برگزاری جشن نوروز در مرکز اسلامی سوئدبه گزارش ایکنا، مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن عید باستانی نوروز و همزمانی آن با ولادت امام زمان(عج)، مدرسه امام مهدی(عج) با مشارکت مدرسه ثقلین سوئد مراسم جشنی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

این مراسم امروز شنبه، 19 مارس 2022 برابر با 28 اسفندماه ساعت 15:30 به وقت سوئد در سالن اجتماعات مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم برگزار می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه است.

برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی متنوع با اهدای جوایز، پخش کلیپ‌های شاد ویژه نیمه شعبان و نوروز، اجرای برنامه توسط نزار القطری مداح معروف جهان عرب و اجرای برنامه توسط مدرسه ثقلین از بخش‌های مختلف این مراسم اعلام شده است.

شرکت در مراسم تنها مختص دانش‎آموزان مدرسه نبوده و تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در صورت ثبت‌نام، امکان شرکت در این برنامه را دارند. والدین نیز می‌توانند همراه فرزندانشان در این برنامه حضور یابند.

زهرا نوکانی

انتهای پیام
captcha