عملیات‌ ضد صهیونیستی الخضیره پاسخ به خیانت سازشگران عرب است
کد خبر: 4045369
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
گروه‌های مقاومت:

عملیات‌ ضد صهیونیستی الخضیره پاسخ به خیانت سازشگران عرب است

حزب الله و گروه‌های فلسطینی عملیات ضد صهیونیستی شامگاه یکشنبه در سرزمین‌های اشغالی را پاسخ محکمی به نشست خائنانه سازشگران عرب با رژیم اشغالگر و تأکید بر ادامه مقاومت توصیف کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، عملیات ضد صهیونیستی شامگاه گذشته در شهر الخضیره در استان حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی که به کشته شدن دو نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن دو نفر دیگر منجر شد با استقبال گروه‌های مقاومت منطقه اعم از گروه‌های فلسطینی و حزب الله لبنان روبه‌رو شد.

حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات منحصر به‌فرد و شهادت‌طلبانه در شهر الخضیره را به ملت مجاهد فلسطین، گروه‌های مقاومت و رزمندگان شریفشان تبریک می‌گوییم.

حزب الله افزود: این عملیات مؤید استواری این مردم و اراده استوار آنها برای مقابله با رژیم اشغالگر با تمام امکانات و ابزار موجود و متناسب با ماهیت نبرد و روش‌های مختلف رویارویی است. 

حزب الله تأکید کرد: این عملیات مهم‌ترین و گویاترین پاسخ عملی به نشست‌های عادی‌سازی فجیع و خائنانه‌ای است که برخی رژیم‌های عربی با دشمن انجام می‌دهند.

این جنبش ادامه داد: مردم فلسطین هر روز تأکید می‌کنند که جایی برای آشتی و عادی‌سازی با این دشمن جنایتکار وجود ندارد، بلکه این یک رویارویی قهرمانانه است که تا پیروزی و رهایی کامل تشدید می‌شود.

همچنین محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در پیامی نوشت: ما عملیات دلیرانه الخضیره را تبریک می گوییم که پاسخ عملی به مسیر خیانت و سازش و تأکید بر پویایی ملت فلسطین و خلاقیت آن در استفاده از ابزارهای رویارویی علیه رژیم اشغالگر است.

داوود شهاب، مسئول اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این عملیات تأکید کرد: عملیات الخضیره پاسخی به ملت فلسطین و آزادگان امت به نشست شرارتی است که وزیران خارجه عرب در آن حضور دارند و پیام بازدارندگی قوی به شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی است که خون هزاران فلسطینی بی گناه را ریخته‌اند.

حازم قاسم، سخنگوی حماس هم عملیات الخضیره را پاسخ به جرایم رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان مناطق اشغالی 1948 و تلاش برای آواره ساختن آنها از خاکشان خواند و تاکید کرد: این رژیم اشغالگر است که در نتیجه سیاست خصمانه خود علیه ملت فلسطین مسئول پیامدهای آن است.

قاسم افزود: این عملیات ثابت می‌کند که عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و همکاری با آن مبارزه عادلانه ملت فلسطین علیه آرمان صهیونیستی ـ استعماری را هرگز متوقف نخواهد کرد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز تأکید کردند، عملیات الخضیره سیلی جدیدی به نظام امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی است و آمادگی فرزندان مقاومت ملت فلسطین از هر قشر و گروهی در پاسخ به دشمن صهیونیستی را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی و مشروعیت‌بخشی به آن در منطقه در برابر اراده مقاومت فرزندان ملت انقلابی فلسطین ناکام خواهد ماند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تأکید کرد: این عملیات پاسخ عملی به نشست عادی‌سازی است که وزیران خارجه عربی در خاک النقب در داخل فلسطین اشغالی برگزار می‌کنند و حامل این پیام قوی به دشمن صهیونیستی و کابینه فاشیستی آن بود به اینکه ملت فلسطین بر مقابله با این رژیم و پاسخ به جرایم بی‌وقفه آن در حق ملت فلسطین مصمم است.

جبهه خلق تأکید کرد که افزایش عملیات‌های فدایی در مناطق اشغالی سال 48 تأکید بر این است که ملت فلسطین از یک پیکرند و جوانان آن اراده عالی برای مقاومت در برابر دشمن برخوردارند با وجود همه تلاش‌هایی که برای نابودی آرمان ملی فلسطین و گسترش دایره عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به کار گرفته شده است.

وزیران خارجه کشورهای مصر، مراکش، امارات و بحرین قرار است طی ساعات آتی در شهر النقب در مناطق اشغالی سال 1948 فلسطین با وزیران خارجه آمریکا و رژیم صهیونیستی گرد هم آیند.

این اقدام وزیران عربی با موج محکومیت طرف‌های مختلف در منطقه همراه شده است.

انتهای پیام
captcha